Gjest godtesyk Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 skrape is av bilvinduet bare for å kjøre til kiosken og kjøpe is og sjokolade. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Å hjelpes så lyst jeg fikk på cola... 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Tja, du kan vel gå til kiosken istedet, så har du litt bedre samvittighet etterpå? 0 Siter
Gjest godtesyk Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Tja, du kan vel gå til kiosken istedet, så har du litt bedre samvittighet etterpå? 7 kilometer - da rekker jeg ikke filmen som begynner NÅ!! Nam - julemarsipan og pistasj-is. 0 Siter
Gjest Femur Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Ikke. For du kjøper sikkert alt for mye også blir du kvalm og angrer kjempemye etterpå. Vær sterk og ha god samvittighet i morgen (kanskje jeg heller skulle sagt dette til meg selv før i dag.. *sukk*) 0 Siter
Gjest godtesyk Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Ikke. For du kjøper sikkert alt for mye også blir du kvalm og angrer kjempemye etterpå. Vær sterk og ha god samvittighet i morgen (kanskje jeg heller skulle sagt dette til meg selv før i dag.. *sukk*) For sent! Hvorfor får aldri jeg til det trikset med å stikke fingeren i halsen? 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 For sent! Hvorfor får aldri jeg til det trikset med å stikke fingeren i halsen? Håper virkelig du tuller nå... 0 Siter
Gjest Femur Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 For sent! Hvorfor får aldri jeg til det trikset med å stikke fingeren i halsen? Det må du ikke gjøre!! Dessuten har jeg hørt at sjokolade og annet gotteri smaker så jævlig når det kommer opp, at det er best å holde det nede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.