poke Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Mora mi ønsker seg mobiltelefon. Hun er 65 år og ikke særlig tekninsk av seg for å si det slik : ) Hun ha lyst å melde med barnebarn etc. Syns hun er sporty som hiver seg inn i det. Det jeg lurer på er hvilken jeg bør kjøpe. Det må bli en Nokia. Synes de har de letteste/enkleste menyene. Min forrige mobil var en 3610i. Synes den var veldig grei. Nå har jeg 3200 og den er også veldig enkel, uten noe fixfaxerier. Hva tror dere, andre synspunkter? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 kjøp en med store taster, jo eldre man blir jo mere irriterer man seg over små taster tror jeg. sikkert ikke så lurt med 3200 i og med at det er ferre taster enn normalt på den. hun blir sikkert glad for en av de gamlere modellene som er enkel og grei. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 jeg tror hun vil synes 3610i er enkel og så er det som lalala sier store taster og stort display 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 kjøp en med store taster, jo eldre man blir jo mere irriterer man seg over små taster tror jeg. sikkert ikke så lurt med 3200 i og med at det er ferre taster enn normalt på den. hun blir sikkert glad for en av de gamlere modellene som er enkel og grei. 3200 irriterer til og med jeg meg over! Og jeg er midt i 20-årene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.