Gjest Flyttefot Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg skal til Oslo 29.desember og tenkte å dra og handle litt på Ikea på Slependen. Er dette en veldig dum dag å dra dit på mtp køer o.l.? Håper noen av dere Oslofolk kan svare meg 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Alle dager der folk kan ha fri er dårlige dager å dra på Ikea. Lørdager er helt jævlige. Eneste gangene jeg drar dit er hverdager i 20.30 tida. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Lørdager er i hvert fall drepen, enten du drar til Slependen eller Furuset. Bilene ser nesten ut som om de har ramla ned i fallskjerm, de står overalt, og kantina er smekkfull av kluter og skaut og en million unger. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Da bør du i hvert fall være der om morgenen når de åpner så unngår du det verste rusjet. 0 Siter
Elis31 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Som du sikkert har skjønt så blir du ikke alene der. Men det er sikkert mulig å få handlet noe der, og hvis du er forberedt på litt kø går det sikkert veldig bra. Jeg ville ikke bedt kjøkkenkonsulentene om hjelp på en slik dag, da jeg tror de er veldig stresset. Men det går sikkert til nød ann. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Lørdager er i hvert fall drepen, enten du drar til Slependen eller Furuset. Bilene ser nesten ut som om de har ramla ned i fallskjerm, de står overalt, og kantina er smekkfull av kluter og skaut og en million unger. "kluter og skaut og en million unger", godt definert "lol" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.