Gå til innhold

Lenge siden!

Anbefalte innlegg

Mange måneder er gått siden jeg var her sist, og jeg vil tro det er mange nye brukere siden den gang. Kort om meg; som dere skjønner av nicket er det Kina som er " vårt" land. Er så heldig å være mamma til to flotte jenter fra Kina. Første mann er 5 1/2 år og nummer to er 16 måneder. Vi kom hjem fra vår siste tur til Kina på hennes 1 års dag i sommer. Det er en av grunnene til at jeg ikke har vært så aktiv her inne, en annen grunn er manglende nettverk, men endelig ser det til å være i orden, jeg er igjen på nett!!

Vel, dette var kort om meg, jeg benytter anledningen til å ønske alle nye brukere velkommen, lykke til med alle tildelinger som har vært, og god tur til de som snart reiser et eller annet sted, og god venting til dere som er i der i prosessen.

Vi tastes!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167613-lenge-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...