Gå til innhold

Bra holdning...

Gjest Koselig jordmor

Anbefalte innlegg

Gjest Koselig jordmor

Må bare fortelle noe koselig. Vi har to barn, et vi har født selv og et adoptert. Er nå gravid igjen og opplevde noe koselig hos jordmor. På gravidjournalen min hadde legen notert ned opplysninger om vårt egenfødte barn. Så kom jeg til jordor og vi snakket sammen og jeg sa at dette ble vårt 3. barn. Tredje sa hun spørrende og jeg fortalte at nr. 2 var adoptert. ja, men h*n skal også stå her og hun noterte ned navn og andre ting som om dette var den naturligste ting av verden. Kjempekoselig tenkte jeg,samt at vi følte en respekt for vårt adoptivbarn uavhengig av om dette var et magebarn eller ikke. det er like mye barnet vårt (og vel så det) som det vi har født selv. Vi kan som sagt få egne barn men ønsket av mange andre grunner å adoptere noe vi IKKE angrer en dag på. herlig nydelig skjønt og praktfult

Vitner om at noen tenker...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167655-bra-holdning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...