ban Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Var det noen som så min lille snuppe som sang litt av Lucia sangen helt i førsten av innslaget om brennbare luciadrakter på dagsrevyen i går? Hun var ute og hadde ikke drakt på altså!! I dag hadde hun på seg ett "hjemmesydd" laken som ble drakt. Det er så herlig når de begynner å forstå og glede seg skikkelig til ting. hilsen stolt 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Ja, jeg så henne, hun var kjempesøt. Lurte på hvor hun kom fra ) 0 Siter
ban Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 Ja, jeg så henne, hun var kjempesøt. Lurte på hvor hun kom fra ) Kina. Guangxiprovinsen. Hentet henne i juli 2002. Hun er tre år! Hun er til å spise opp....nesten hele tiden. 0 Siter
snø Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg så!! Og både meg og mannen syntes hun var helt bedårende :-)) Og jeg lurte faktisk på om det kanskje var noen her inne sin lille prinsesse :-) Forstår godt at du er en stolt mamma! Vi har også hatt Lucia-frokost i barnehagen i dag, men Bella er ikke Lucia før neste år. Koselig var det lell :-)) Beste hilsen fra 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Kina. Guangxiprovinsen. Hentet henne i juli 2002. Hun er tre år! Hun er til å spise opp....nesten hele tiden. Jeg skjønte vel egentlig at hun måtte komme fra Kina ) 0 Siter
AAA Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jada, jeg så henne. For en nydelig liten dame det er da! )) MVH 0 Siter
tyr63 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg slenger meg på her!! Må innrømme at jeg satt med en liten tåre i øyekroken! For en sjarmerende og nyyyydelig jente. Om et halvt års tid er det vår tur til å hente. 0 Siter
ban Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 Jeg slenger meg på her!! Må innrømme at jeg satt med en liten tåre i øyekroken! For en sjarmerende og nyyyydelig jente. Om et halvt års tid er det vår tur til å hente. Ja, hun er god og storebroren ligeså. Han er 7 og er født i Vietnam. I likhet med de fleste andre her som har fått barn så er vi er heldige som har fått akkurat de to. Det kunne ikke vært noen andre:o) Så du kan bare glede deg. 0 Siter
På`en igjen... Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 og må si meg enige med alle de andre her - hun var bare helt utrolig sjarmerende og nydelig ! Fikk tårer i øynene vi og - har ei jenta fra Kina som også er 3 år og hun skal gå i sitt første Lucia-tog i barnehagen i ettermiddag, klem fra 0 Siter
flora Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 ja jeg så henne . hun var bare skjønn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.