Gå til innhold

Optiker - Øyelege?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest mamma'n hans

Hei!

Du bør prøve Optisk Kompani AS, Drammensveien 20 A, inngangen ligger i Parkveien, i Oslo. Telefon 23 27 26 80.

Engebretsen der - ikke spør meg om yrkestittelen hans, jeg får aldri lært det, det ligner på "optiker" - - optrisist eller noe slikt? - er vant med adhd-barn. Han kan mye om samsyn, som er noe mange adhd-barn sliter med, og er god å snakke med. Det er så godt å snakke med noen som vet - ikke skulle forklare og unnskyld hele tida, ikke sant?

Om han sjekker barnet ditt for samsyn, kommer det fort på 400,- - mitt barn satt der faktisk roligere enn jeg hadde klart da jeg skulle gjennom testen.

Uansett - var hos øyenlege som anbefalte meg å gå til - igjen dette ordet - optrisist??? - fordi de kan mye mer enn øyeleger om samsyn og denslags.

Lykke til! Engebresten er travel - vi er ikke de eneste som oppsøker ham med adhd-barn.

Kompaniet har også kontor på Trekanten i Asker, jeg vet ikke om Engebretsen er der, men tlf. dit er 66 78 08 75.

Også de andre i kompaniet kan mye om samsyn og adhd, siden de har en som er spesialist innen området blant seg.

Godt nytt år!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167706-optiker-%C3%B8yelege/#findComment-1102244
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei!

Du bør prøve Optisk Kompani AS, Drammensveien 20 A, inngangen ligger i Parkveien, i Oslo. Telefon 23 27 26 80.

Engebretsen der - ikke spør meg om yrkestittelen hans, jeg får aldri lært det, det ligner på "optiker" - - optrisist eller noe slikt? - er vant med adhd-barn. Han kan mye om samsyn, som er noe mange adhd-barn sliter med, og er god å snakke med. Det er så godt å snakke med noen som vet - ikke skulle forklare og unnskyld hele tida, ikke sant?

Om han sjekker barnet ditt for samsyn, kommer det fort på 400,- - mitt barn satt der faktisk roligere enn jeg hadde klart da jeg skulle gjennom testen.

Uansett - var hos øyenlege som anbefalte meg å gå til - igjen dette ordet - optrisist??? - fordi de kan mye mer enn øyeleger om samsyn og denslags.

Lykke til! Engebresten er travel - vi er ikke de eneste som oppsøker ham med adhd-barn.

Kompaniet har også kontor på Trekanten i Asker, jeg vet ikke om Engebretsen er der, men tlf. dit er 66 78 08 75.

Også de andre i kompaniet kan mye om samsyn og adhd, siden de har en som er spesialist innen området blant seg.

Godt nytt år!

Takk for tipset. Jeg tror det heter "ortoptist"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167706-optiker-%C3%B8yelege/#findComment-1129896
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...