Fredag Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei Noen som har tips om barnevennlig øyelege eller optiker i Oslo-området som takler ADHD-barn? Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/167706-optiker-%C3%B8yelege/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma'n hans Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei! Du bør prøve Optisk Kompani AS, Drammensveien 20 A, inngangen ligger i Parkveien, i Oslo. Telefon 23 27 26 80. Engebretsen der - ikke spør meg om yrkestittelen hans, jeg får aldri lært det, det ligner på "optiker" - - optrisist eller noe slikt? - er vant med adhd-barn. Han kan mye om samsyn, som er noe mange adhd-barn sliter med, og er god å snakke med. Det er så godt å snakke med noen som vet - ikke skulle forklare og unnskyld hele tida, ikke sant? Om han sjekker barnet ditt for samsyn, kommer det fort på 400,- - mitt barn satt der faktisk roligere enn jeg hadde klart da jeg skulle gjennom testen. Uansett - var hos øyenlege som anbefalte meg å gå til - igjen dette ordet - optrisist??? - fordi de kan mye mer enn øyeleger om samsyn og denslags. Lykke til! Engebresten er travel - vi er ikke de eneste som oppsøker ham med adhd-barn. Kompaniet har også kontor på Trekanten i Asker, jeg vet ikke om Engebretsen er der, men tlf. dit er 66 78 08 75. Også de andre i kompaniet kan mye om samsyn og adhd, siden de har en som er spesialist innen området blant seg. Godt nytt år! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/167706-optiker-%C3%B8yelege/#findComment-1102244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredag Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Hei! Du bør prøve Optisk Kompani AS, Drammensveien 20 A, inngangen ligger i Parkveien, i Oslo. Telefon 23 27 26 80. Engebretsen der - ikke spør meg om yrkestittelen hans, jeg får aldri lært det, det ligner på "optiker" - - optrisist eller noe slikt? - er vant med adhd-barn. Han kan mye om samsyn, som er noe mange adhd-barn sliter med, og er god å snakke med. Det er så godt å snakke med noen som vet - ikke skulle forklare og unnskyld hele tida, ikke sant? Om han sjekker barnet ditt for samsyn, kommer det fort på 400,- - mitt barn satt der faktisk roligere enn jeg hadde klart da jeg skulle gjennom testen. Uansett - var hos øyenlege som anbefalte meg å gå til - igjen dette ordet - optrisist??? - fordi de kan mye mer enn øyeleger om samsyn og denslags. Lykke til! Engebresten er travel - vi er ikke de eneste som oppsøker ham med adhd-barn. Kompaniet har også kontor på Trekanten i Asker, jeg vet ikke om Engebretsen er der, men tlf. dit er 66 78 08 75. Også de andre i kompaniet kan mye om samsyn og adhd, siden de har en som er spesialist innen området blant seg. Godt nytt år! Takk for tipset. Jeg tror det heter "ortoptist" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/167706-optiker-%C3%B8yelege/#findComment-1129896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.