Gå til innhold

Er det flere her med Lid i juli?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Vi har lid 23. juli, AF. Kanskje vi får reise sammen??

ja,da skal vi sikkert reise sammen, det er vel ikke så ofte de deler gruppa. kjenner du noen andre med lid i juli? hvor i landet bor dere? Vi bor i Stavanger. Kjekt å vite om noen andre som skal avgårde samtidig. venter dere veldig?

ja,da skal vi sikkert reise sammen, det er vel ikke så ofte de deler gruppa. kjenner du noen andre med lid i juli? hvor i landet bor dere? Vi bor i Stavanger. Kjekt å vite om noen andre som skal avgårde samtidig. venter dere veldig?

Ja, jeg kjenner flere med lid i juli. Vi bor like utenfor Trondheim.

Har du en mailadresse du kan legge ut, så kan jeg sende en hilsen med litt mer info til deg? Koselig å bli kjent med flere i samme gruppe!

Ja, vi venter!!! Har ei lita kinaprinsesse fra før som gjør ventetiden litt lettere denne gangen, men utålmodig er jeg likevel...

Håper på å høre fra deg!

Hei, vi har LID 2 juli. Vi kjenner litt på rastløsheten. Har fortsatt håp om telefon i januar men vi må vel plusse på noen uker da vi nærmer oss kinesisk nyttår. Spennende dager nå, mye praktisk som må forberedes. Når tlf. kommer vet jeg ikke om jeg får gjort stort....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...