Gå til innhold

Julegaver - hjemmelagde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er veldig hyggelig å få hjemmelagde gaver av typen mat, strikkede votter og sokker, hjemmebrente CD-er og denslags.

Pyntesaker? Bare hvis giveren har samme smak som meg - og det skal ofte godt gjøres.

Hjemmelagd nips og julepynt er jeg ikke så begeistret over - med mindre det kommer fra barn jeg har et spesielt forhold til.

Er ikke så begeistret for pyntesaker selv heller. Foretrekker at det jeg gir bort kan brukes til noe, selv om det gjerne kan være pent å se på i tillegg. :-)

Annonse

Jeg kan ikke tenke meg noe koseligere enn å få hjemmelagde julegaver.

Det var alltid så spennende før da ungene var skoleunger, alltid noe selvlagd fra juleverkstedet.

Den ene datteren min og et par venninner har alltid juleverksted enda, så litt hjemmelagd blir det fortsatt.

Du synes altså det er greit at voksne gir bort hjemmelagde julegaver?

Tja, det er jo tanken som teller.

Sild ville jeg definitivt ikke likt, men noe pent laget hadde jo vært ordentlig hyggelig å få. Det kommer an på kvaliteten og om det ser skikkelig hjemmesnekret og dårlig ut.

Silda har jeg tenkt å gi til en som er veldig glad i det. En ønskereprise, om du vil.

Får positive tilbakemeldinger på det jeg lager, håper det ikke bare er for å være høflige.

Takk. Føler meg tryggere på å gi bort det jeg har laget nå. Har forresten ikke mye valg, hadde ikke orket å gå på leting etter nye presanger nå uansett.

Er ganske sikker på at det du har laget faller i smak. Må vel innrømme at jeg ikke hadde blitt særlig begeistret over dorullnisser laget av voksne :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...