Gå til innhold

Tisse om natten?


Gjest barnets mamma

Anbefalte innlegg

Gjest barnets mamma

Hadde et innlegg her for en tid siden der jeg fortalte om min datter som har blitt tørr om natten.Hun har vært tørr hver eneste natt,med unntak av en,da hadde hun vært på bursdagsselskap og drukket masse brus.Men det tok hun med godt mot,og har vært tørr siden uhellet denne ene natten.Jeg er så glad og lettet at det kan ikke beskrives med ord!Men jeg har et spørsmål i den forbindelse.Vi tar henne opp når vi selv skal legge oss(ved 24 tiden)slik at hun får tisset.Dette har gått greit,og hun tisser,i varierende mengde,men det kommer alltid ut noe urin.Om morgenen er det ofte at hun ikke må på do i det hele tatt,sikkert fordi blæren har blitt tømt på natten.Er det nødvendig at vi tar henne opp hver natt slik at hun får tisset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siri Harket, uroterapeut

Til barnets mamma.Brus er vanndrivende, så det er ikke uvanlig at barn som tisser i sengen, ihvertfall gjør det etter en kveld med brusdrikking

Når det gjelder å ta henne opp før derer legger dere så er det ihvertfall gevinst med tørre netter. Hun vil nok ikke "lære"noe av det. Prøv et par dager å la vær å se hvordan det går da. Ellers så er det viktig at dere lærer henne å alltid starte dagen med å gå på toalettet.Dette er viktig selv om hun har tisset på natten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...