midnattsol Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Hjertelig til lykke med den vesle kinajenta. Utvilsomt den beste julegaven en kan tenke seg. 0 Siter
Gjest norlys Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Med jenta. Så godt å høre at dere nå er kommet i mål. Vi er i august gruppa, så forventer vel ei tildeling i mars mnd. Har vært lite her på nett nå, i forhold til sist gang vi ventet. Men nå begynner det jo å nærme seg så nå blir jeg nok ofter innom. LYKKE TIL Klem 0 Siter
kanne Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 Dette var helt overveldende. Desverre rekker jeg ikke svare enkeltvis, skulle skrevet julebrev i kveld men det ble mailsvar i stedet. det blir nok jul likevel. hvordan var det der med jula og kjerringa?? hadde ikke motivasjon til å skrive julebrev før tildeling og nå er jeg bare på den berømte skya og får ikke gjort noe som helst. Som de andre barna fra kina denne uka er vår "lille julegave" fra Hunan. Gleder meg til å finne ut mer om Changcha og #1SWI, men det er jo noen dager igjen til vi skal reise. Håper bare at vi også kan reise i januar. nei.... det var det julebrevet da 0 Siter
kinami Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Gratulerer så masse til dere med den lille jenta, og lykke til på den store reisa!!! 0 Siter
gogo1365380358 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 gratulerer så mye med jenta! klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.