Gå til innhold

Vi har fått verdens beste julegave!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjertelig til lykke med den vesle kinajenta. Utvilsomt den beste julegaven en kan tenke seg.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kanne

2

• På`en igjen...

1

• Gjendine

1

• kina2005

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Med jenta.

Så godt å høre at dere nå er kommet i mål. Vi er i august gruppa, så forventer vel ei tildeling i mars mnd. Har vært lite her på nett nå, i forhold til sist gang vi ventet. Men nå begynner det jo å nærme seg så nå blir jeg nok ofter innom.

LYKKE TIL

Klem

Skrevet

Dette var helt overveldende.

Desverre rekker jeg ikke svare enkeltvis, skulle skrevet julebrev i kveld men det ble mailsvar i stedet.

det blir nok jul likevel. hvordan var det der med jula og kjerringa??

hadde ikke motivasjon til å skrive julebrev før tildeling og nå er jeg bare på den berømte skya og får ikke gjort noe som helst.

Som de andre barna fra kina denne uka er vår "lille julegave" fra Hunan.

Gleder meg til å finne ut mer om Changcha og #1SWI, men det er jo noen dager igjen til vi skal reise.

Håper bare at vi også kan reise i januar.

nei.... det var det julebrevet da

Skrevet

Gratulerer så masse til dere med den lille jenta, og lykke til på den store reisa!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...