Gå til innhold

Endelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg få gratulere alle som har fått tildeling de siste dagene. Selv fikk jeg tildeling i går, en nydelig jente på nesten 17 mndr. Hun er på Mao Ming barnehjem i Guangdong provinsen, og nå er jeg veldig spent på om noen har hentet der tidligere. All informasjon mottas med takk :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille Prinsessen :-))

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer med tulla! Vi hentet kinaprisessen vår i den provinsen for 2 1/2 år siden. Men jeg kjenner dessverre ikke til barnehjemmet.

Skrevet

En venninne av meg hentet sin datter der tidligere i år. Vet ikke om hun følger med på disse sidene, men kom med e-postadressen din, så skal jeg videreformidle og be henne kontakte deg.

Skrevet

En venninne av meg hentet sin datter der tidligere i år. Vet ikke om hun følger med på disse sidene, men kom med e-postadressen din, så skal jeg videreformidle og be henne kontakte deg.

Så flott, mailadr min er [email protected].

Tusen takk skal du ha!

Skrevet

Gratulerer hjerteligst med den lille jenta!

God tur og lykke til på ferden!

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta. Vi var i samme provins for 3 års siden men kjenner ikke barnehjemmet. Men har en venninne som hentet en jente derfra tidligere i år.

Skrevet

Gratulerer sååå mye med en datter!!!! Lykke til med forberedelsene, og riktig god jul ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...