Gå til innhold

Felles gratulasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at nå har vi fått flere tildelinger her i løpet av noen få dager!

GRATULERER til alle sammen!!

Gjest Snart Colombiamamma!
Skrevet

Jeg hiver meg på denne.

GRATULERER ALLE SAMMEN!!!!!!

For en fantastisk julepresang.

Hilsen fra

Skrevet

Jeg hiver meg på denne jeg også!!

GRATULERER så mye til alle som har fått tildeling, godkjenning eller er ferdig med sosialrapporten :)

Mvh

Skrevet

Jeg hiver meg også på denne gratulasjonen.

Håper dere får reise å hente hjem barna fort.

Gratulerer til alle som har fått godkjenning og distrikt, ja til alle som har kommet ett skritt videre i prosessen :-)

Hilsen

Skrevet

Hei alle sammen.

Hiver meg også på denne felles gratlasjonen.

Lykke til alle sammen.

Ha en riktig god jul og et godt nyttår.

Skrevet

Slenger meg med på denne!

GRATULERER til alle dere som har fått tildeing de siste dagene.

Skrevet

Jeg ønsker også og GRATULERE alle som har fått tildeling de siste dagene. Det må være en herlig følelse. Gleder meg til det blir vår tur om ca. 3mnd ;o)

Skrevet

Jeg hiver meg selvfølgelig på denne fellesgratulasjonen jeg også :o). Det har skjedd så mye gledelig her den siste uka, så i tilfelle jeg har glemt noen; Gratulerer med "et skritt" videre (uansett hva dette "videre" er;-)

Hilsen

Skrevet

Hiver meg på denne jeg også!! Gratulerer så mye alle sammen :-), håper dere får hente hjem barna deres snart.

Klem fra

Skrevet

Jeg kaster meg på denne! Gratulerer til alle som har fått fantastiske gladnyheter de siste dagene!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...