Gå til innhold

Rapport etter hjemkomst.(Colombia)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei dere. 1.rapport skal inneholde ca 1 A4 side om hvordan det har gått siden dere kom hjem. i tillegg skal det være (tror det var) 4 A4 sider med bilder. det er bildene som er viktigs tror jeg, de sier jo mye. Senere skal dere også sende inn en rapport til. Dere må få rapporten oversatt av en av de godkjente oversetterne. Vi sendte bare en mail-forespørsel til hun ene og vi fikk til svar at hun hadde tid til å oversette den. Hun tok vel 300 kr for jobben tror jeg. (er en stund siden nå). Håper dette hjalp litt!

Hei setesdal

Du skal ha fått beskjed om dette tidligere.

Vi har levert 3 rapporter.

Først en til AF om hvordan prosessen hadde gått (levert etter 6 uker)

Så to rapporter til Colombia. De må oversettes til spansk.

1. rapporten etter at vi hadde vært hjemme i 3 mnd. den andre etter vi hadde vært hjemme i 9. mnd.

Bildene er like viktig om ikke viktigere enn rapporten....

hei dere. 1.rapport skal inneholde ca 1 A4 side om hvordan det har gått siden dere kom hjem. i tillegg skal det være (tror det var) 4 A4 sider med bilder. det er bildene som er viktigs tror jeg, de sier jo mye. Senere skal dere også sende inn en rapport til. Dere må få rapporten oversatt av en av de godkjente oversetterne. Vi sendte bare en mail-forespørsel til hun ene og vi fikk til svar at hun hadde tid til å oversette den. Hun tok vel 300 kr for jobben tror jeg. (er en stund siden nå). Håper dette hjalp litt!

Takk for svar, den første sendte vi inn umiddelbart etter hjemkomst, så dette blir neste raport. vi har venner som kan oversette raskt, så det går sikkkert greit. takk igjenh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...