Gå til innhold

Er registrert hos Bufetat!

Anbefalte innlegg

Etter en telefon til Bufatat-region øst idag, har vi fått vite at søknaden vår ble registrert 25.11.04 og at behandlingstida nå er oppe i 6 måneder. Jeg innser at vi kommer til å bli verdensmestere til å vente i denne prosessen, kanskje enda mer enn vi ble sist. En gladmelding er iallefall at søknadene nå tas kronoloisk uansett saksbehandler, for de har funnet ut at det er det mest rettferdige.

Så nå er det bare å vente igjen :-).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168189-er-registrert-hos-bufetat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, 6 måneder er lenge ;o(

Ja ja, en mager trøst er i hvertfall at dere vet hva dere har å forholde dere til. Det hadde nesten vært verre å bli forespeilet 4 mnd og så gått på overtid... Om du forsto hva jeg mente nå :o)

Krysser fingrene for at de havner "foran skjema" etterhvert

Svanse1365380772

Ja vi er verdensmestere i venting. Vi har ventet snart 6 måneder. Ringte på torsdag og desverre hadde det skjedd en glipp at vår søknad hadde blitt liggende. Andre hadde kommet foran i køen, så det er bra de "strammer inn" sine rutiner. Vi ble lovet at papirene skulle bi sendt til oss denne uken. Så det blir spennende å kikke i postkassen på mandag. Dere er hvertfall forberdt på 6 måneders venting, for det var ikke vi. Så for øyeblikket er jeg veldig fustrert og kanskje litt irritabel til tider.

Ja vi er verdensmestere i venting. Vi har ventet snart 6 måneder. Ringte på torsdag og desverre hadde det skjedd en glipp at vår søknad hadde blitt liggende. Andre hadde kommet foran i køen, så det er bra de "strammer inn" sine rutiner. Vi ble lovet at papirene skulle bi sendt til oss denne uken. Så det blir spennende å kikke i postkassen på mandag. Dere er hvertfall forberdt på 6 måneders venting, for det var ikke vi. Så for øyeblikket er jeg veldig fustrert og kanskje litt irritabel til tider.

Jeg skjønner hvordan du har det.Får håpe det går deres vei på mandag, da. Lykke til:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...