Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mail fra deg her om dagen. Har hatt så mye tull med Pc-en at jeg ikke har fått svart. Vi har akkurat installert ADSL og det fungerer ikke helt som det skal. Min Pc- er ikke klargjort for dette heller så nå låner jeg bare sønnens og den har jeg ikke mail på!

Men, det var veldig koselig å få mail fra deg.

Vet du om noen som har fått noen oppdatering fra AF etter tjenestereisen til Colombia. AC-danmark er jo så flinke til å holde alle oppdatert. Skulle ønske at AF også skrev mer på hjemmesidene.

Vet du forresten om Icbf-godkjenningene vanligvis kommer i puljer eller om de sendes til Norge enkeltvis også?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168284-sn%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der var du ja :-))

Får håpe du snart får pc'en til å fungere på nett igjen, og du er hjertelig velkommen til å sende en mail da.

Jeg har forresten sendt mail til AF og sagt at det ikke hadde vært trist om de skrev en rapport fra Colombiaturen i neste kvartalsrapport. Pluss et par småting til. De takket nå i alle fall for tipset, så gjenstår det bare å se om de gjør noe med det... Det er lov å håpe ;o)

Jeg vet ikke om godkjenninger kommer i puljer til AF, men det kan nesten virke sånn, for da vi fikk vår så fikk vi samme dag som flere andre, som hadde helt andre datoer for godkjenning enn oss. Så det virker som om de "sparer opp" før de sender. Krysser fingrene for at dere er rett rundt hjørnet! Kanskje er dere godkjent for lenge siden, Escimo fikk jo sin over en mnd etter at den var stemplet i Colombia :-)

Tvi-tvi!

Og god jul :-)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168284-sn%C3%B8/#findComment-1100589
Del på andre sider

Der var du ja :-))

Får håpe du snart får pc'en til å fungere på nett igjen, og du er hjertelig velkommen til å sende en mail da.

Jeg har forresten sendt mail til AF og sagt at det ikke hadde vært trist om de skrev en rapport fra Colombiaturen i neste kvartalsrapport. Pluss et par småting til. De takket nå i alle fall for tipset, så gjenstår det bare å se om de gjør noe med det... Det er lov å håpe ;o)

Jeg vet ikke om godkjenninger kommer i puljer til AF, men det kan nesten virke sånn, for da vi fikk vår så fikk vi samme dag som flere andre, som hadde helt andre datoer for godkjenning enn oss. Så det virker som om de "sparer opp" før de sender. Krysser fingrene for at dere er rett rundt hjørnet! Kanskje er dere godkjent for lenge siden, Escimo fikk jo sin over en mnd etter at den var stemplet i Colombia :-)

Tvi-tvi!

Og god jul :-)

Beste hilsen fra

Ja, tenkte jeg det ikke. Du hadde vært der med mailen til AF. Deilig at noen er så frimodige at de bare spør når de lurer på noe istedet for å spekulere og lure!:)

Får håpe at du har rett med hensyn til oppsamling. Men, egentlig må jeg vel bare slappe at. Ser jo at det stadig vekk er noen som venter veldig lenge på icbf-godkjenningen uten at det har påvirkning på den totale ventetiden.

Vi snakkes

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168284-sn%C3%B8/#findComment-1101072
Del på andre sider

Ja, tenkte jeg det ikke. Du hadde vært der med mailen til AF. Deilig at noen er så frimodige at de bare spør når de lurer på noe istedet for å spekulere og lure!:)

Får håpe at du har rett med hensyn til oppsamling. Men, egentlig må jeg vel bare slappe at. Ser jo at det stadig vekk er noen som venter veldig lenge på icbf-godkjenningen uten at det har påvirkning på den totale ventetiden.

Vi snakkes

Hihihi, ja jeg er nok den store spørreplagen hos AF ;o)

Og bare vent, snart ligger godkjenningen i postkassen - men jeg forstår godt at du er utålmodig. Jeg er også utålmodig så det holder og får neppe roen før vi er vel hjemme med Lillebror eller -søster.

Hvem vet - kanskje vi får felles reise til Colombia utpå vårparten en gang?! :-))

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168284-sn%C3%B8/#findComment-1101822
Del på andre sider

Hihihi, ja jeg er nok den store spørreplagen hos AF ;o)

Og bare vent, snart ligger godkjenningen i postkassen - men jeg forstår godt at du er utålmodig. Jeg er også utålmodig så det holder og får neppe roen før vi er vel hjemme med Lillebror eller -søster.

Hvem vet - kanskje vi får felles reise til Colombia utpå vårparten en gang?! :-))

Beste hilsen fra

Ja, satser på det ja! Felles hentereise mener jeg:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168284-sn%C3%B8/#findComment-1102006
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...