Gå til innhold

Brystbetennelse


karinna

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri greidd å få datteren min til å suge rett fra brystet, og har nå i 5mnd pumpet meg 5 ganger daglig og gitt henne melk på flaske. Jeg har også fått brystbetennelse og har hatt flere "anfall". Jeg leverer også melk til morsmelksentralen pga at datteren min ikke spiser på langt nær alt jeg pumper ut, og der viser prøvene at det er gule stafylikokker i melka mi (det har det vært siden november). Jeg er tydeligvis kommet inn i en vond sirkel. Jeg prøver jo så godt jeg kan å tømme brystene mine, og det som bl.a. skjer er at produksjonen øker og øker. Jeg vil jo heller begynne en nedtrapping av produksjonen. Har dere noen tips til meg spesielt når det gjelder brystbetennelsen? Jeg har ikke vært hos lege.

Hilsen veldig takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anette Huitfeldt, jordmor

Kjære karinna. Det er kjempeflott at du har pumpet og gitt på flaske så lenge. Du sier ikke noe om almentilstanden din feks om du har feber, rødflammete bryst, kuler eller smerter. Det hadde vært fint med noen flere detaljer om din tilstand så jeg kan gi noen konkrete råd i forhold til det. Hvis du føler deg syk bør du ta kontakt med lege for å vurdere evt behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...