Gå til innhold

Til "gamle" og nye DOL-ere

Anbefalte innlegg

Ønsker å sende en stooor julehilsen til dere alle !

Jeg er ikke så aktiv her inne lenger dessverre.Jeg er jo blitt en travel trebarnsmor på mine "gamle" dager!

Vi gleder oss veldig til å feire vår første jul med Afrikaprinsessa vår, tenk nå er hun blitt 15mnd og det er snart syv mnd siden vi kom hjem fra SA !

Vil gratulere alle som har fått tildelinger i det siste og dere som er kommet ett skritt videre i denne fantastiske prosessen !

Er det nye Sør Afrika -søkere her så ta gjerne kontakt; Jeg har bare positive erfaringer !

Juleklem fra meg i nord.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168483-til-gamle-og-nye-dol-ere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tromsmamma!

God jul til deg også!

Tenker det blir ekstra moro å feire i år ja!

Skjønner godt at du er travel, og har annet å gjøre enn å sitte her inne, selvom det er veldig koselig her inne.

Selv venter vi fortsatt på godkjenning, og håper intenst at det dumper ned i postkassen i løpet av tidlig januar, helst....

Profilen er så godt som i boks, og jeg har et ørlite, men sterkt håp om å få sendt av gårde papirene til Sør Afrika innen februar.

Den som venter får se..

Stor juleklem fra Lilla.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...