Gå til innhold

Julehilsen - og mimring...

Anbefalte innlegg

Først av alt vil jeg gratulere alle dere som har fått tildeling og andre gladnyheter den siste tiden! Dere har så mye flott i vente...

For ett år siden kom vi hjem med vår tredje gudegave, derfor mimrer vi litt i disse dager:

http://www.dikt.no/index.php?action=vis_tekst&enhets_id=143785

Vi gleder oss til å feire jul og har nå fått med oss alt det vi "gikk glipp av" mens vi var i India i fjor på denne tiden... Travel og herlig adventstid med tre søte små!

Til slutt gjenstår det å ønske alle en riktig god jul og et godt, gledesbringende nytt år!

Masse hilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168486-julehilsen-og-mimring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har blitt så dårlige til å skrive julekort....

Vi har også mimret litt den siste tiden siden vi hadde ett-års dag for 5 dager siden.

Takk det samme, Tirsa! Til lykke med vel overstått ett års jubielum!

Vi er dårlige på julekort vi også, men det kommer noe pr. mail en av de nærmeste dagene dersom jeg har riktig adresse, da.

Klem,:)

Så nydelig du skriver, Mamta! Jeg var inne på siden du la frem, og ble rent rørt. Det var så godt beskrevet, akkurat sånn føltes det for meg også. Ønsker deg og dine en riktig god jul!!

Tusen takk, Thaimamma, det var koselig tilbakemelding å få.

Hilsener

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...