Gå til innhold

Ungarnmamma på nett..

Anbefalte innlegg

Som dere kanskje skjønner er det ikke hver dag jeg er på nett... Det vil si på nettet er jeg nok daglig,men jeg må nok innrømme at jeg var oftere før på akkurat dette nettstedet.

Ser av noen tidligere innlegg at jeg er etterlyst og skal prøve å bli flinkere til å besøke DOL.

De som har spm - legg dem inn så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan.

En fin jule- og nyttårhelg ønskes dere alle!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168750-ungarnmamma-p%C3%A5-nett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sissis1365380749

Hei Ungarnmamma!

Jeg har kanskje skrevet til deg for en tid tilbake, har iallfall prøvd å komme i kontakt med adoptanter fra Ungarn.

Vi er veldig tidlig i prosessen, har nå ventet i godt 3 måneder på barnevernet. Håper å komme igang en gang utpå nyåret.

Har valgt å adoptere fra Ungarn, og er selvfølgelig veldig interessert i å høre fra andre som har hentet/skal hente fra samme landet. Så jeg setter stor pris på tilbakemelding - på det meste.

Kanskje vi "snakkes"!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...