Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er du tilbake på jobb? Har det gått to uker allerede?

Jeg må jammen ringe bufa igjen jeg, å høre om de har rotet bort papirene våre å. Ikke for at det er vår tur ennå, men føre var mener jeg!!!

Kunne ønske det var artikler som det var 2 juledag hver eneste dag jeg!!!Vil lese mer virklighets historier. En trenger det underveis.

Virket som den gruppen fikk ganske stor barn. De var mye over 1 år mange av de. Er det mer vanlig enn 1 åringer? Det spørsmålet har sikkert fler svar og meninger om. Syspunkter tas imot med takk.

Godt nytt år alle!!!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168847-kinaputten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linn fra Stavanger

Hei Bjonde

Det virker som om aldersfordelingen er slik som ien beskriver. Har sett amrikansk statistikk (APC) som støtter dette.

Ellers virker det som at aldersfordelingen på størstedelen i en gruppe som kommer fra det enkelte barnehjem er relativt lik. Men det er slik jeg har forstått det mange faktorer som virker inn. Hørte bl.a at det hadde vært meslingutbrudd i en provins, hvilket gjorde at de holdt tilbake adopsjoner derfra en stund. Det gjorde at mange av barna som ble adoptert derfra nærmet seg to år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168847-kinaputten/#findComment-1106065
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...