Gå til innhold

fortvilet

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg er ei mor på 25 har tvilling gutter på 4 år.og jeg er alene mye med dem men jeg bor sammen med faren,men på grunn av jobben hans så er han ikke mye hjemme.guttene kan være veldig snille men nå i det siste veit jeg ikke hva jeg skal gjøre åssen jeg kan gi dem straff uten at jeg ikke er for streng?dem vil ikke høre på meg dem gjør alt dem ikke får lov til og dem vil ikke legge seg lenger.enda jeg syntes jeg har vært flink til å ha faste tider på dem.og ikke bare si det at det er sånn som unger flest.for det har jeg hørt nok,men jeg veit ikke hva jeg skal gjøre med dem mer jeg er så sliten av å gå og bare kjefte hele tiden.det må vel være noe jeg kan gjøre for å få dem til å høre på meg.jag har sakt det a jeg gir opp jeg klarer ikke mer noen må hjelpe meg for dette er for mye av det gode.hva skal jeg gjøre for at dem skal begynne å høre på meg jeg trenger virkelig hjelp.for nå er jeg kjempe sliten.

på forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169009-fortvilet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...