Gå til innhold

Hvilken forening formidler barn fra Taiwan?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jukseadoptert

Det spørs om de ikke har adoptert "privat", dvs utenom de norske foreningene. Dette er bare mulig dersom noen av foreldrene har sterk tilknytning til landet.

alt jeg vet er at faren er nederlansk og mor norsk. Kan de ha adoptert gjennom et nederlandsk byrå? Er det mulig?

alt jeg vet er at faren er nederlansk og mor norsk. Kan de ha adoptert gjennom et nederlandsk byrå? Er det mulig?

Jeg vet ikke om dette lar seg gjøre. Burde ikke være umulig hvis den ene av foreldrene har nederlandsk statsborgerskap. Men som sagt, dette vet jeg ikke så mye om...

Annonse

jeg er selv adoptert uten at det er formelt gjort (innvikla familierelasjoner. Jeg er IKKE et virus

Hei

Hvis du ikke er et "virus", anbefaler jeg deg å skifte nick. Det er et negativt ladet nick som gjør oss andre her inne skeptisk til om dine innlegg er seriøse. Vi har dårlig erfaring med en useriøs bruker ser du.

Hilsen

Gjest sensurhunger

Hei

Hvis du ikke er et "virus", anbefaler jeg deg å skifte nick. Det er et negativt ladet nick som gjør oss andre her inne skeptisk til om dine innlegg er seriøse. Vi har dårlig erfaring med en useriøs bruker ser du.

Hilsen

Men nå har du jo lest forklaringen, holder ikke det for deg? Eller kanskje du først må godkjenne nicket før det kan brukes?

Men nå har du jo lest forklaringen, holder ikke det for deg? Eller kanskje du først må godkjenne nicket før det kan brukes?

Uff, så dumt å slenge "dritt" når noen prøver å gi et go'hjerta råd.

Jeg stussa også på nicket, men fant ut at spørsmålet var uskyldig :o)

Vil nok også råde "jukseadoptert" til å skifte nick, siden hun helt sikkert får bedre respons på innleggene sine da. det er mange av oss som hopper galant over innlegg med nick som det lukter virus av.

Men jeg er potte tett i nesa om dagen og gjorde ikke det ;o)

Ikke sensurhungrig, men velmenende hilsen fra

Joda, nå har jeg lest forklaringen og vet hvorfor personen kaller seg det. Som du kanskje vet, "forsvinner" disse sidene bakover etterhvert. Det er ikke alle som leser bakover for å finne en eventuell forklaring på et nick. Derfor kom jeg med et råd om å endre nicket til noe som ikke er så negativt ladet.

Du får prøve å ha en fin dag resten av dagen da. :o)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...