Gjest tårene strømmer :-( Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 for Sunniva Rodahl`s foreldre...syns det er så forferdelig trist at hun er savnet i katastrofen i Asia !!! 0 Siter
Gjest barelurtepådetjeg Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 er det noen vi andre burde kjenne ..... 0 Siter
Gjest tårene strømmer :-( Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 er det noen vi andre burde kjenne ..... jenta på 3 år fra oslo , adoptert fra korea (?) 0 Siter
Gjest barelurtepådetjeg Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 jenta på 3 år fra oslo , adoptert fra korea (?) Å ja. Beklager, jeg har alltid de 100 siste innleggene oppe, og da legger jeg ikke merke til hvilke forum innleggene kommer fra. Jeg tenkte også veldig på henne og familien hennes idag da jeg hørte på TV`n at de nå kun "plukket" ut de med nordisk utseende før de brant de andre ...... stakkars foreldre. 0 Siter
Gjest HeltSattUt Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Selv om jeg delvis skjønner din reaksjon, så er jeg enda der jeg prøver å ta inn over meg ALLE de vonde skjebnene.. Det er enklere å "ta inn over seg" enkeltskjebner, men det er så mange av dem at det makter jeg ikke! Det er enda over 400 som er savnet, og det er "bare" norske. Klarer ikke å ta inn over meg de ti-tusenvis andre som også er savnet. Og de aller, aller fleste blir brent, om de i det hele tatt blir funnet. Jeg føler med foreldrene til ALLE barn som døde i denne katastrofen, alle barna til FORELDRENE som døde da, alle de som mistet alt.. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Ja jeg har tenkt mye på henne, mye mer enn de andre som er avbildet som savnet. Hun ser jo ikke nordisk ut, og det er vel vanskelig med dna prøve av de pårørende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.