Gå til innhold

Mitt hjerte blør...

Gjest tårene strømmer :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

for Sunniva Rodahl`s foreldre...syns det er så forferdelig trist at hun er savnet i katastrofen i Asia !!!

Gjest barelurtepådetjeg
Skrevet

er det noen vi andre burde kjenne .....

Skrevet

er det noen vi andre burde kjenne .....

jenta på 3 år fra oslo , adoptert fra korea (?)

Gjest barelurtepådetjeg
Skrevet

jenta på 3 år fra oslo , adoptert fra korea (?)

Å ja.

Beklager, jeg har alltid de 100 siste innleggene oppe, og da legger jeg ikke merke til hvilke forum innleggene kommer fra.

Jeg tenkte også veldig på henne og familien hennes idag da jeg hørte på TV`n at de nå kun "plukket" ut de med nordisk utseende før de brant de andre ...... stakkars foreldre.

Gjest HeltSattUt
Skrevet

Selv om jeg delvis skjønner din reaksjon, så er jeg enda der jeg prøver å ta inn over meg ALLE de vonde skjebnene.. Det er enklere å "ta inn over seg" enkeltskjebner, men det er så mange av dem at det makter jeg ikke! Det er enda over 400 som er savnet, og det er "bare" norske. Klarer ikke å ta inn over meg de ti-tusenvis andre som også er savnet. Og de aller, aller fleste blir brent, om de i det hele tatt blir funnet. Jeg føler med foreldrene til ALLE barn som døde i denne katastrofen, alle barna til FORELDRENE som døde da, alle de som mistet alt..

skorpionfisken
Skrevet

Ja jeg har tenkt mye på henne, mye mer enn de andre som er avbildet som savnet.

Hun ser jo ikke nordisk ut, og det er vel vanskelig med dna prøve av de pårørende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...