Gå til innhold

kordan navn passer til felix som mellomnavn,ikke framfor?u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du har fått noen litt merkelige svar syns jeg. I følge Statistisk Sentralbyrå er det 435 menn i Norge som har Felix som første fornavn, og 279 som har Felix som eneste fornavn. Det er ikke mulig å søke på katte og hundenavn på SSB. :o)

Syns du fant et fint navn jeg!

Vil du søke litt selv så er lenken: http://www.ssb.no/navn/

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Finn Felix? ..ehh, nei, der kommer katteassossiasjonene (som jeg forøvrig er uenig i)

Men et navn på F?

eller.. Nils Felix?

Nei dette ble ikke bra!!

Jon Felix? ..ikke verst, spørs på etternavnet, da!

• 17 år senere...

Annonse

Sojosakura skrev (15 minutter siden):

Felix Alexander betyr lykkens beskytter. Sønnen min heter det. Elsker navnet, og det er ikke et kattenavn. Veldig vanlig i Spania, Filippinene, Italia, etc. 

Siden tråden er 17,5 år gammel får vi tro barnet forlengst har fått et navn...

hipohopp2022 skrev (34 minutter siden):

Smiler alltid når noen drar opp så lange tråder😁 Ganske morsomt😁

Kan være underholdende det ja! Her er jeg litt usikker på hva trådstarter egentlig mente kjenner jeg - mente hun Navn Felix Hansen eller Felix Navn Hansen egentlig? Det kommer ikke klart frem om hun mener Felix først eller sist. Men jeg antar barnet er godt navngitt for ca. 17,5 år siden. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...