Gå til innhold

FU:Bruker du filofax?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker IKKE filofax nei, her programmeres alt på mobilen.

Skrevet

Jeg har brukt en helt til nå i høst, har gradvis gått over til å bruke mobilen min og kalender på jobb-pc'n.

Gule lapper holder ihvertfall ikke til mitt bruk...

Skrevet

Jeg bruker hele året. Har en sånn a-plan som jeg også bruker som lommebok. Skriver ned alt av avtaler i den, og også handlelister og andre ting jeg skal huske. Er ikke alltid så mye aktivitet i den, jeg er jo ikke av de travleste her i verden, men den ligger alltid i veska med penn til, og jeg prøver å kikke i den en gang i uka iallefall for å få oversikt over hva jeg skal gjøre de nærmeste dagene.

Har kjøpt nye ark til det nye året, må bare få satt de inn etter hvert.

Skrevet

Jeg bruker hele året. Har en sånn a-plan som jeg også bruker som lommebok. Skriver ned alt av avtaler i den, og også handlelister og andre ting jeg skal huske. Er ikke alltid så mye aktivitet i den, jeg er jo ikke av de travleste her i verden, men den ligger alltid i veska med penn til, og jeg prøver å kikke i den en gang i uka iallefall for å få oversikt over hva jeg skal gjøre de nærmeste dagene.

Har kjøpt nye ark til det nye året, må bare få satt de inn etter hvert.

Er a-plan annerledes enn filofax?

*leter opp google-knappen, for å finne mer info*

Skrevet

Tror faktisk jeg har brukt den i 4-5 år nå. Har hatt perioder på et par-tre mnd hvor jeg har brukt vanlig lommebok og fått kaos i avtaler og gule lapper, men ender alltid opp med at den er greiest å bruke.

Skrevet

Er a-plan annerledes enn filofax?

*leter opp google-knappen, for å finne mer info*

Det er to forskjellige merker bare.

Tror at blokkene du setter inn kan gå om hverandre. Mener iallefall at jeg har hatt Filofax-ark i a-planen min en gang.

Skrevet

Før brukte jeg A-plan/Filofax, nå er jeg på min andre Palm. Anbefaler Palm, jeg bruker den til alt jeg skal huske og trenger ikke skifte innlegg osv. hvert år. Min Palm er oppskriftsbok, huskelister, dagbok osv.

Skrevet

Jeg bruker mobiltelefonen - der legger jeg inn påminnelser om avtaler o.l, og der har jeg kalender.

Dessuten har jeg en bordkalender på skrivebordet hvor jeg noterer ned det meste av både jobbrelatert og private planer.

På kjøkkenveggen har vi en aktivitetskalender hvor vi voksne skriver opp ting, slik at det er lett å holde oversikt over hvilke dager/kvelder man er bundet opp.

Skrevet

Jeg bruker mobilen. Den er det eneste bortsett fra min ytterst mikroskopisk lille pengepung som er med meg over alt.

Skrevet

Da får jeg ta turen til bokhandleren imorgen, og se på de ulike typene. Finner nok ut hva jeg liker best, det er ihvertfall ingen tvil om at jeg vil prøve å få et nytt og lappeløst system i det nye året. ;)

Filofax, a-plan, palm...får se hva jeg finner og syns ser best ut.

Mobilen har jeg alltid med, men jeg liker nok best å kunne skrive det ned et sted. Så mobil er ikke alternativet som passer best til dette.

Takker for alle svar, folkens :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Da får jeg ta turen til bokhandleren imorgen, og se på de ulike typene. Finner nok ut hva jeg liker best, det er ihvertfall ingen tvil om at jeg vil prøve å få et nytt og lappeløst system i det nye året. ;)

Filofax, a-plan, palm...får se hva jeg finner og syns ser best ut.

Mobilen har jeg alltid med, men jeg liker nok best å kunne skrive det ned et sted. Så mobil er ikke alternativet som passer best til dette.

Takker for alle svar, folkens :)

Filofax er i alle fall utrolig holdbar. Har hatt en i prega okseskinn i 17 år, og får den en omgang med brun skosverte ser den helt ny ut.

Gjest A-plan-fan - det er billigere...
Skrevet

Filofax er i alle fall utrolig holdbar. Har hatt en i prega okseskinn i 17 år, og får den en omgang med brun skosverte ser den helt ny ut.

Jeg har forresten liggende en A-plan perm i A5, i sort, nydelig skinn, i esken sin og allting. Noen som er interessert? Nypris nesten 800,- kroner...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...