Gå til innhold

Noen her med lid juli - Kina?

Anbefalte innlegg

Chance1365380587

Er det noen her med lid i juli som skal adoptere fra Kina? Dere venter kanskje tildeling i midten av januar? Vi har ikke lid før i august, men jeg er så spent på hvordan det ligger an. Har ikke tilgang på disse Yahoo-listene selv, så jeg kommer nok til å mase fælt på dere her inne ;-)

Klem fra en utålmodig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169479-noen-her-med-lid-juli-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også LID 2 juli. Ventinga innebærer konstant ferdigladet mobil, alltid tilgjengelig. Det må vel bli snart. Vår stipulerte ventetid på 6 mnd. er over og nå kjenner jeg kriblingen..Er vi de neste som står for tur, (AF) så er jo det en hærlig tanke. Jeg synes venting til midten av januar hørtes lenge ut, men det er jo neste uke. Jeg har allerede begynt å sove urolig på natt. Det gjør vel alle småbarnsmødre, jeg er klar,- hvor lenge må jeg gå???

Vi har også LID 2 juli. Ventinga innebærer konstant ferdigladet mobil, alltid tilgjengelig. Det må vel bli snart. Vår stipulerte ventetid på 6 mnd. er over og nå kjenner jeg kriblingen..Er vi de neste som står for tur, (AF) så er jo det en hærlig tanke. Jeg synes venting til midten av januar hørtes lenge ut, men det er jo neste uke. Jeg har allerede begynt å sove urolig på natt. Det gjør vel alle småbarnsmødre, jeg er klar,- hvor lenge må jeg gå???

Hei, hvem er du? Moro å bli kjent med de vi sannsynligvis kommer til å reise sammen med! Vi bor i Trøndelag og har ei lita kinaprinsesse på 3 år fra Hubei.

Spennende tider!!!

Annonse

Hei, hvem er du? Moro å bli kjent med de vi sannsynligvis kommer til å reise sammen med! Vi bor i Trøndelag og har ei lita kinaprinsesse på 3 år fra Hubei.

Spennende tider!!!

Heihei, vi bor også i Trøndelag, venter på vår første. Vi hadde en blink på tlf. svareren idag da vi kom hjem fra arbeid...Det var sikkert tlf. selgere, de ringer oss flere ganger pr. uke. Det indre spenningsnivået stiger men utad er vi helt rolige,- eller? Glede og forventning over et nytt familiemedlem både for dere og oss vil nok prege de kommende uker. Tenker det er en spent storesøster som venter også jeg...

Heihei, vi bor også i Trøndelag, venter på vår første. Vi hadde en blink på tlf. svareren idag da vi kom hjem fra arbeid...Det var sikkert tlf. selgere, de ringer oss flere ganger pr. uke. Det indre spenningsnivået stiger men utad er vi helt rolige,- eller? Glede og forventning over et nytt familiemedlem både for dere og oss vil nok prege de kommende uker. Tenker det er en spent storesøster som venter også jeg...

Åh, da er vi flere trøndere i juli-gruppa til AF! Jeg vet av to andre par (Trondheim). Har du noen mailadresse du kan oppgi her? Jeg har dessverre bare jobb-adresse for tiden. Det hadde vært moro å bli litt bedre kjent før vi kanskje skal reise sammen!

Vennlig hilsen

Åh, da er vi flere trøndere i juli-gruppa til AF! Jeg vet av to andre par (Trondheim). Har du noen mailadresse du kan oppgi her? Jeg har dessverre bare jobb-adresse for tiden. Det hadde vært moro å bli litt bedre kjent før vi kanskje skal reise sammen!

Vennlig hilsen

Hei igjen,jeg har ikke mailadr. til å legge ut her, men vi skulle vel kunne bli kjent allikevel. Vi nærmer oss tildeling, og vil nok ut på byen å kose oss litt påfølgende helg, kanskje dere kan være med oss? Vi skal ut i trh..

Hei igjen,jeg har ikke mailadr. til å legge ut her, men vi skulle vel kunne bli kjent allikevel. Vi nærmer oss tildeling, og vil nok ut på byen å kose oss litt påfølgende helg, kanskje dere kan være med oss? Vi skal ut i trh..

Vi skal reise til Åre førstkommende helg, så det går dessverre ikke. Ikke er vi sikre på tildeling i denne runden heller. Spennende tider!!

Kanskje vi kan treffes etter jobb en dag? Jeg jobber i midtbyen.

Vi skal reise til Åre førstkommende helg, så det går dessverre ikke. Ikke er vi sikre på tildeling i denne runden heller. Spennende tider!!

Kanskje vi kan treffes etter jobb en dag? Jeg jobber i midtbyen.

Det kan vi gjerne, men denne uka har jeg desverre ikke anledning. Ta kontakt når du har kommet tilbake fra Sverige og imellomtiden har vi kanskje fått telefonen..hilsen meg med ønske om god tur

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...