Gå til innhold

Reiser til Colombia snart, noen flere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi har planlagt å sende reisebrev så godt det lar seg gjøre mens vi eri colombia. Hvis du som leser dette har lyst på reisebrev, må du sende meg en epost på en av de adressene over, slik at jeg får registrert og ordnet før jeg drar. Dette gjelder venner som kjenner nicket mitt, og chattevenner og evnt folk som skal reise på samme sted som oss etterhvert. Og hvis jeg har glemt noen nå, så får jeg vel høre det?

vi har planlagt å sende reisebrev så godt det lar seg gjøre mens vi eri colombia. Hvis du som leser dette har lyst på reisebrev, må du sende meg en epost på en av de adressene over, slik at jeg får registrert og ordnet før jeg drar. Dette gjelder venner som kjenner nicket mitt, og chattevenner og evnt folk som skal reise på samme sted som oss etterhvert. Og hvis jeg har glemt noen nå, så får jeg vel høre det?

Hei

Våre papirer har akkurat blitt sendt til Colombia, så vi venter da på og bli godkjent etc. Det hadde vært fin om du kunne si noe om hvor lang tid deres venteprosess har vært. OG hva tar man med av ting og tang til Colomibia. Koselig om dere vil dere reisebrevet deres med oss.

Gratulerer så mye, en spennende tid står foran dere.

Jo forresten så er e mailen vår

[email protected]

Hei på deg.Vil bare ønske dere en riktig god tur til herlige Colombia.

Vi kom hjem like før jul med vårt vidunder,men jeg må si at jeg er ikke lite misunnelig. Jeg lengter tilbake ikke minst til de fine menneskene og det deilige klimaet. Alt gikk kjempe fint og vi hadde fire deilige uker der. Kos dere med den lille og nyt hvert sekund. Hverdagen kommer fort nok!

Klem fra meg

Hei og hopp!

Gratulere så mye med barn og reisebeskjed. Vi kom hjem i sommer med vår lille prinsesse. Colombia var et flott land med utrolig varme og vakre mennesker. Dere får nok en helt fantastisk tur. Gled dere. Jeg har veldig lyst til å dra tilbake.

God turklem sendes dere fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...