Gå til innhold

Bare i USA - adopsjonsreality på luften

Anbefalte innlegg

Gjest farslykke

Det er lett å la seg rive med blant USA-hetserne i disse dager. I går kom nok en god grunn til å stille seg hoderystende til det dobbeltmoralistiske, høyrevridde og dessverre store befolkningssegmentet i USA som i stor grad førte til at Bush ble gjenvalgt. Bush-klakkørene i Fox Channel sendte første av flere episoder i "Woh's your daddy?". En adopsjonsreality hvor deltakerne vinner penger hvis de gjetter hvem som er deres biologiske far. At noe slik i det hele tatt vurderes laget, viser at fantasien ikke har noen grenser, ei heller moralen - tydeligvis.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=261010

Fortsetter under...

Dette sier produsenten:

«- Med tanke på at vi har forandret flere liv til det positive, stiller jeg meg uforstående til kritikken, sier produsenten.

- Vi har ment dette ut fra et rent hjerte, ikke for å skade eller ydmyke noen, legger han til.»

Er det ikke rørende at produsenten har slikt et rent hjerte? Blæh! Dette er definitivt til å bli kvalm av.

Gjest har fått nok av realityserier

Det neste blir vel en realityserie fra Thailand hvor pårørende får bli med å plukke ut det riktige familiemedlemmet blant likene der. så får de en stor pengepremie hvis de klarer å holde ut og velge riktig.

forkastelig. Håper aldri noen finner på dette

Gjest har fått nok av realityserier

Det neste blir vel en realityserie fra Thailand hvor pårørende får bli med å plukke ut det riktige familiemedlemmet blant likene der. så får de en stor pengepremie hvis de klarer å holde ut og velge riktig.

forkastelig. Håper aldri noen finner på dette

at jeg liret av meg noe vrøl som sikkert kan såre noen. Håper virkelig ikke at noen tipser tvNorge om ideen

Annonse

Gjest våkn opp

Dette sier produsenten:

«- Med tanke på at vi har forandret flere liv til det positive, stiller jeg meg uforstående til kritikken, sier produsenten.

- Vi har ment dette ut fra et rent hjerte, ikke for å skade eller ydmyke noen, legger han til.»

Er det ikke rørende at produsenten har slikt et rent hjerte? Blæh! Dette er definitivt til å bli kvalm av.

Hei!

Hva er galt med at TV hjelper adopterte med å finne og treffe sine opprinnelige foreldre?

Hvorfor reagerte ingen her på "Tore på sporet" som laget TV-underholdning av adoptertes store vilje til å finne og treffe sitt opphav?

Hei!

Hva er galt med at TV hjelper adopterte med å finne og treffe sine opprinnelige foreldre?

Hvorfor reagerte ingen her på "Tore på sporet" som laget TV-underholdning av adoptertes store vilje til å finne og treffe sitt opphav?

«våkn opp»...

Kanskje noe å tenke på for deg også? :-)

Gjest farslykke

Hei!

Ditt innlegg vitner om at du verken har forstått hva realityserien handler om, eller noe som helst knyttet til identitets-/opphavsproblematikk. Som en annen har anbefalt. Ta "nicket" ditt på alvor og våkn opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...