Gå til innhold

I morgen drar vi.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er koffertene nesten ferdigpakket og sitringene i kroppen er intense! I morgen setter vi oss på flytet til Beijing! Storesøster på 3 år har pakket kofferten flere ganger og gleder seg svært til å treffe lillesøster 1 år!

Skrevet

Ønsker dere en fantastisk tur! Og en forsinket: Gratulerer med lillesøster!!!

Skrevet

Åååhhh... Heldige dere...!

Lykke til på den store reisen! :o)

Skrevet

Ønsker dere alle 3 en riktig god tur. Og lykke til med det aller første møtet med yngstedatter / lillesøster :o)

Hilsen

Skrevet

Ønsker dere en fantastisk tur! Og en forsinket: Gratulerer med lillesøster!!!

Kos dere i Beijing! ;-) Håper overgangen fra 1 til 2 små går knirkefritt. Iår er det vår tur også.. :-)

Klem

Skrevet

Heisann,

ville bare ønske dere en kjempeflott reise til Midtens Rike!!

Skjønner godt at både storesøster og foreldre er mer enn klar for å ta fatt på den lange reisa.

Håper at lillesøster fort skjønner at dere bare vil henne det aller, aller beste! Lykke til med omsorgsovertakelsen.

Vi har sånn smått begynt å tenke på pakkingen vi også. Vi reiser som du kanskje vet 20.1 - altså to uker etter dere :o)

Hils Kina fra oss!

Og nok en gang; God tur!

klem fra

Skrevet

Ååå - dere må ha en alldeles fantastisk tur til Midtens rike :o)

Klem fra

Skrevet

God tur!!! Håper alt går bra med hele familien!

Vi kommer forhåpentligvis snart etter!

Skrevet

Gratulerer så mye med lillesöster! Ha en fantastisk tur til Midtens Rike!

Ilöpet av året er det vår tur også!!! ;o)

Klem fra

Gjest Linn fra Stavanger
Skrevet

Ønsker deg og dine god tur!!!

Beste ønsker om en fin reise fra

Skrevet

God tur!!!!

Vi har ikke fått reisedato ennå, begynner å bli utolmodige her:-(!!! Men vi kommer etter....

Ha det flott og vi hører fra dere når dere er vel hjemme!!

Klem fra

Skrevet

God tur til Kina og lillesøster!

Vi er bare 2 uker etter dere :-)

Skrevet

Ha en kjempe fin reise og lykke til. Vi kommer etter om alt for lenge. Kan tenke meg det er en kjempespent storesøster som er klar!

Kos dere!

Chance1365380587
Skrevet

Åååå, så heldige dere er! God tur!!! Jeg snakket med noen som reiste på tirsdag, som reiste et par dager før resten. De er sikkert i deres gruppe (jeg jobber på Gardermoen...) Lykke til!! Håper dere får sove i natt!!

Klem

Skrevet

God tur, vestavinn! Det blir nok like fantastisk som sist. Jeg håper du oppdaterer oss når dere er kommet hjem igjen. Lykke til med alt!

Skrevet

Åååå, så heldige dere er! God tur!!! Jeg snakket med noen som reiste på tirsdag, som reiste et par dager før resten. De er sikkert i deres gruppe (jeg jobber på Gardermoen...) Lykke til!! Håper dere får sove i natt!!

Klem

Vet du om det er greit å reise litt tidligere enn resten av gruppen? Hvor mange dager kan det la seg gjøre å få til?

Jeg kunne godt tenke meg det for å få tatt det litt roøigere. Vi reiser med en 6 åring så det er greit å ikke ta alt for mye på en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...