rao Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Vet du om det er greit å reise litt tidligere enn resten av gruppen? Hvor mange dager kan det la seg gjøre å få til? Jeg kunne godt tenke meg det for å få tatt det litt roøigere. Vi reiser med en 6 åring så det er greit å ikke ta alt for mye på en gang. Jeg er ikke Chance, men jeg tillater meg å svare likevel Vi reiste ned tre dager før resten av gruppa forrige gang (da brukte vi AF)- og det tror jeg er noe av det lureste vi gjorde i hele adopsjonsprosessen. Vi skal garantert gjøre dette også denne gang. Vi ga bare beskjed til AF og til ER-tours like etter tildelingen om at vi ville dra da, og så ordnet de alt. Guiden kom og hentet oss på flyplassen i Beijing, og tok oss med på hotellet vi skulle bo. Veldig ok å få oppleve litt Beijing på egenhånd før opplegget begynte -Og ikke minst deilig å komme seg inn i Kinesisk tid i rolige former. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169590-i-morgen-drar-vi/page/2/#findComment-1112419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bao bao Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg er ikke Chance, men jeg tillater meg å svare likevel Vi reiste ned tre dager før resten av gruppa forrige gang (da brukte vi AF)- og det tror jeg er noe av det lureste vi gjorde i hele adopsjonsprosessen. Vi skal garantert gjøre dette også denne gang. Vi ga bare beskjed til AF og til ER-tours like etter tildelingen om at vi ville dra da, og så ordnet de alt. Guiden kom og hentet oss på flyplassen i Beijing, og tok oss med på hotellet vi skulle bo. Veldig ok å få oppleve litt Beijing på egenhånd før opplegget begynte -Og ikke minst deilig å komme seg inn i Kinesisk tid i rolige former. Klem fra Vi dro 3 dager før resten av gruppa på vår siste hentereise i mai 2004 - hadde da med storesøster på 3 1/2 som vi hentet for snart 3 år siden. Å reise før gruppa var nok det lureste vi gjorde også - hadde noen flotte dager i Beijing sammen med en familie til + barnas besteforeldre. Opplevde et helt annet Beijing og så mye som vi ellers ikke ville sett. reiste med AF og fikk en del gode tips på hva som var verdt å se. Guiden hentet oss og kjørte oss til hotellet - bodde i en hutong de 3 første dagene - og kjørte oss til felleshotellet når resten av gruppa kom. Hadde også mulighet til å kontakte guiden de første dagene - men det klarte vi oss flott uten! Det var som sagt flott med disse rolige dagene - anbefales absolutt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169590-i-morgen-drar-vi/page/2/#findComment-1112491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.