Gå til innhold

I morgen drar vi.....

Anbefalte innlegg

Vet du om det er greit å reise litt tidligere enn resten av gruppen? Hvor mange dager kan det la seg gjøre å få til?

Jeg kunne godt tenke meg det for å få tatt det litt roøigere. Vi reiser med en 6 åring så det er greit å ikke ta alt for mye på en gang.

Jeg er ikke Chance, men jeg tillater meg å svare likevel :)

Vi reiste ned tre dager før resten av gruppa forrige gang (da brukte vi AF)- og det tror jeg er noe av det lureste vi gjorde i hele adopsjonsprosessen.

Vi skal garantert gjøre dette også denne gang.

Vi ga bare beskjed til AF og til ER-tours like etter tildelingen om at vi ville dra da, og så ordnet de alt. Guiden kom og hentet oss på flyplassen i Beijing, og tok oss med på hotellet vi skulle bo.

Veldig ok å få oppleve litt Beijing på egenhånd før opplegget begynte :)

-Og ikke minst deilig å komme seg inn i Kinesisk tid i rolige former.

Klem fra

Fortsetter under...

Jeg er ikke Chance, men jeg tillater meg å svare likevel :)

Vi reiste ned tre dager før resten av gruppa forrige gang (da brukte vi AF)- og det tror jeg er noe av det lureste vi gjorde i hele adopsjonsprosessen.

Vi skal garantert gjøre dette også denne gang.

Vi ga bare beskjed til AF og til ER-tours like etter tildelingen om at vi ville dra da, og så ordnet de alt. Guiden kom og hentet oss på flyplassen i Beijing, og tok oss med på hotellet vi skulle bo.

Veldig ok å få oppleve litt Beijing på egenhånd før opplegget begynte :)

-Og ikke minst deilig å komme seg inn i Kinesisk tid i rolige former.

Klem fra

Vi dro 3 dager før resten av gruppa på vår siste hentereise i mai 2004 - hadde da med storesøster på 3 1/2 som vi hentet for snart 3 år siden. Å reise før gruppa var nok det lureste vi gjorde også - hadde noen flotte dager i Beijing sammen med en familie til + barnas besteforeldre. Opplevde et helt annet Beijing og så mye som vi ellers ikke ville sett. reiste med AF og fikk en del gode tips på hva som var verdt å se. Guiden hentet oss og kjørte oss til hotellet - bodde i en hutong de 3 første dagene - og kjørte oss til felleshotellet når resten av gruppa kom. Hadde også mulighet til å kontakte guiden de første dagene - men det klarte vi oss flott uten! Det var som sagt flott med disse rolige dagene - anbefales absolutt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...