Gå til innhold

ADHD/TS og Empowerplus

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har prøvd, eller har kjennskap til bruk av Empowerplus (EMP) til barn med ADHD/TS? Har nylig lest en artikkel om dette produktet, og synes det kunne være nyttig å komme i kontakt med noen som har erfaring.

En av mine gutter har prøvd alt innen legevitenskapen uten å komme frem til en tilfredsstillende medisinering.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169599-adhdts-og-empowerplus/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har prøvd EMP på min sønn på 7 år. Jeg syns det var vanskelig å få en lege til å skrive ut resept på det og han var veldig i tvil, men fikk det til slutt av en naturlege. Måtte betale han 1500 i konsultasjon for å få resepten!

Barn med ADHD må ta en dagsdose på minimum 12 tabletter. De er gangske store og jeg hadde store problemer med å få min sønn til å ta dem så jeg kuttet de ut. Orket ikke det maset med å få han til å ta så mange flere ganger pr dag.

Selv om vi ikke hadde noen nytte av dem så kan andre ha en helt annet pålevelse.. Det er jo verdt et forsøk..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...