Gjest d62 Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Er det noen av dere som har prøvd, eller har kjennskap til bruk av Empowerplus (EMP) til barn med ADHD/TS? Har nylig lest en artikkel om dette produktet, og synes det kunne være nyttig å komme i kontakt med noen som har erfaring. En av mine gutter har prøvd alt innen legevitenskapen uten å komme frem til en tilfredsstillende medisinering. 0 Siter
Vibbha Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hei, Jeg har prøvd EMP på min sønn på 7 år. Jeg syns det var vanskelig å få en lege til å skrive ut resept på det og han var veldig i tvil, men fikk det til slutt av en naturlege. Måtte betale han 1500 i konsultasjon for å få resepten! Barn med ADHD må ta en dagsdose på minimum 12 tabletter. De er gangske store og jeg hadde store problemer med å få min sønn til å ta dem så jeg kuttet de ut. Orket ikke det maset med å få han til å ta så mange flere ganger pr dag. Selv om vi ikke hadde noen nytte av dem så kan andre ha en helt annet pålevelse.. Det er jo verdt et forsøk.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.