Gå til innhold

I VG førstkommende søndag...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Linn fra Stavanger

Hei Gjendine

Ja, da får jeg følge med. Gikk desverre glipp av Dagbladet 2. juledag. Prøvde å finne det på nettet, men fant desverre ikke noe.

Har tittet etter deg på Fub-sida, men du deltar kanskje ikke der?

Jeg gikk litt lei av dette foraet etter alle "tulle"-innleggene, så jeg er bare innom innimellom. Skulle ønske at web-masteren her var litt strengere...

Vennlig hilsen

Hei Gjendine

Ja, da får jeg følge med. Gikk desverre glipp av Dagbladet 2. juledag. Prøvde å finne det på nettet, men fant desverre ikke noe.

Jeg gikk litt lei av dette foraet etter alle "tulle"-innleggene, så jeg er bare innom innimellom. Skulle ønske at web-masteren her var litt strengere...

Vennlig hilsen

Er ikke på Fub-siden.

Synes liksom jeg ikke hører hjemme der nå som jeg har to nydelige jenter.

Men det ser ut til at Fub har utviklet seg positivt siden den gang jeg snuste på foreningen.

Kom gjerne med noen gode argumenter for hvorfor jeg bør være der også?

Er ikke på Fub-siden.

Men det ser ut til at Fub har utviklet seg positivt siden den gang jeg snuste på foreningen.

Sniker meg inn med et knallgodt argument. Vi er så utrolig hyggelige og tonen er gjennomgående veldig god.

Hmmm, det var to ;o))

Hei Gjendine

Vennlig hilsen

Noe av stoffet i Dagbladet må en betale for på nettet. Det gjelder artikkelen om adopsjon. Men hvis du er interessert går det an. Eller kanskje du finner en kiosk som ikke har returnert ekstraavisene ennå?

Er ikke på Fub-siden.

Det er flere på FUB som har barn allerede, så du blir ikke alene. Du kan jo besøke oss og se hvordan du liker deg! (Pass bare på at du ikke forviller deg inn på andre forum enn adopsjon ;) )

Velkommen skal du være isåfall!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...