Gå til innhold

Hvilke kommuner gir velferdsperm med lønn?

Anbefalte innlegg

Hei!

Ja, som dere sikkert har forstått så kjemper jeg mot kommunen min for å få velferdspermisjon med lønn.

Er det noen av dere som er kommunalt ansatte som har fått det innvilget? Kan jeg få spørre om hvilke kommune det er?

Hadde vært så fint å kunne slå i bordet med litt håndfaste sammenligninger...

Fortsetter under...

Gjest fru undrene

Jeg er ansatt i fylkeskommunen, og fikk avslag på min søknad, en bekjent av meg er ansatt i samme bedrift, og fikk innvilget 14 dager med lønn grunnet hentereise. Vi jobber i samme bedrift, men på ulike avdelinger.

Begrunnnelsen var at hver avdeling tar en avgjørelse, velferdsperm var ikke noe vi hadde rett på, men rett til å søke på.

Lykke til, håper du når gjennom med klagen din!!!!!

God helg

Mvh

Jeg er ansatt i fylkeskommunen, og fikk avslag på min søknad, en bekjent av meg er ansatt i samme bedrift, og fikk innvilget 14 dager med lønn grunnet hentereise. Vi jobber i samme bedrift, men på ulike avdelinger.

Begrunnnelsen var at hver avdeling tar en avgjørelse, velferdsperm var ikke noe vi hadde rett på, men rett til å søke på.

Lykke til, håper du når gjennom med klagen din!!!!!

God helg

Mvh

Vet 100% sikkert at Karmøy og Lyngen kommune gir. I tillegg mener jeg at noen bydeler i Oslo gjør det samme.

Noraførr-mannen var kommunalt ansatt sist. Han fikk ikke velferdsperm. m/ lønn til reisa - til tross for at en annen fikk dette innvilget bare 3 mnd. forut for vår søknad. De hadde to ulike enhetsledere - og enhetslederen til min mann mente at enhetslederen til den andre hadde gjort en feil da han innvilget slik permisjon. Nå har denne mannen vært på hentereise nr. 2 - og denne gangen fikk han ikke velferdsperm. m/ lønn - så kommunen har tydeligvis skjerpet inn!

Noraførr-mannen har i mellomtiden beveget seg over i statlig sektor og fikk som tidligere nevnt/skrevet både 2 uker til selve reise og 2 uker etter hjemkomst :o)

fra

Jobber i Arendal kommune, og både jeg og min mann fikk 14 dager velferdspermisjon, denne gangen. Ved første gangs henting fikk vi avslag. Siste gang visste vi om andre i kommunen som har fått, og brukte det for alt det var verdt. Men det er ingen rettighet, lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...