Gå til innhold

Er det noen som vil dele info med meg?

Anbefalte innlegg

Jeg har selv tre gutter med ADHD/TS. Har lenge ønsket å formidle til alle, at ungene mine ikke er slemme, og det er heller ikke min feil at de ikke "oppfører seg". Men det er lettere sagt enn gjort!

Jeg ønsker derfor å lage en barnebok om disse barna. For å få en forståelse for hvor vanskelig det egentlig er å være ADHD barn. Jeg har gått med en bok i magen i mange år, nå føler jeg det er på tide og gjøre noe med dette. Men jeg trenger litt hjelp. Jeg ønsker å høre fra alle dere som vil dele deres historie med meg. Slik at jeg kan skrive om VÅRE barn, og ikke bare mine. Jeg vil at dette skal være en bok, hvor foreldre med ADHD barn nikker gjennkjennende mens de leser. Jeg vil prøve på best mulig måte å fremstille hvirkeligheten slik den virkelig er for barnet og omgivelsene. Jeg ønsker at barn om 5 år vet at den "slemme gutten i klassen" egentlig ikke kan noe for det, fordi han har en sykdom. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har ønsket å sette en merkelapp i panna til den eldste sønnen min hvor det står" Unnskyld meg, jeg har ADHD.

Han ser så "frisk" ut ikke sant, men oppfører seg ufyselig til tider. Og det er ikke min feil. Men hvem vet det da, når de ikke kjenner oss?!

Ønsker du å dele din historie, så send meg en mail: )

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169821-er-det-noen-som-vil-dele-info-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...