Gå til innhold

Fremdeles usikker på fremtiden

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 31 år gammel mann som har vært inn og ut av sykehus for utredning i forbindelse med urin og avføringsinkontinens. Jeg har hatt problemet i mange år, men først våren 2003 tatt opp problemet med min fastlege, som har sendt meg til spesialister. Problemet er at legene ikke finner noe fysisk galt. Jeg har nevnt at jeg har opplevd div. under oppveksten som kanskje hadde noe å si. Det betyr at jeg nå går til en psykiater for å prøve å løse problemene via denne. Men til nå ser jeg ingen bedring i min tilstand. Tvert i mot. Og etter en tur til USA nå i julen, har ikke dette gjort min tilstand noe godt. Det var en pinefull reise begge veier. Derfor lurer jeg på hvor lenge jeg skal gå til denne psykiateren ( om ingenting endres til det bedre ) ( gått hos denne psykiateren siden april 2004 )? Hva kan jeg eventuelt sette som krav? Slitsomt å gå med store bleier og ekstra bagasje til enhver tid. Kan f.eks. en stomi-operasjon ( utlagt tarm ) bli aktuelt ( dog som siste utvei )? Jeg er tross alt blitt vant til ofring av endel ting i utgangspunktet, slik at en operasjon vil vel da bare endre dette noe, og kanskje over tid til noe som er bedre enn slik jeg har det i dag? ( Kjenner en som er operert, og vedkommende klarer seg helt fint. Det som plager denne personen jeg kjenner, er brokk. Ikke stomien. )Mvh.Herr frustrert!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169836-fremdeles-usikker-p%C3%A5-fremtiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...