Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for dere! Og på tide du oppdaterer deg på FUB-listene... ;)

Godt nytt år forresten!

Oppdaterer meg ?? Jeg vet ikke hvor de sidene er ??

Er det ikke ufrivillig barnløse som skriver der ?

Med tre barn, går jeg kanskje ikke akkurat rett inn i mengden, eller ?? :o)))

Klem fra

Gjest litchi

Hei rao - og godt nytt år !

Jeg var akkurat inne og så de gode nyheten på VB-sidene, og håper også virkelig at de stemmer!! Da kan vi for vår del si at "vi er neste", og dere ligger jo rett bak oss i løypa!

Ser på vognen din/min hver dag. Den er så fin!

Skal se om jeg kan få sendt deg en mail i løpet av helgen...

Klem....

Hei rao - og godt nytt år !

Jeg var akkurat inne og så de gode nyheten på VB-sidene, og håper også virkelig at de stemmer!! Da kan vi for vår del si at "vi er neste", og dere ligger jo rett bak oss i løypa!

Ser på vognen din/min hver dag. Den er så fin!

Skal se om jeg kan få sendt deg en mail i løpet av helgen...

Klem....

Heisann :o)

Gleder meg til mail !! Tenk at dere snart er neste gruppe ut !!! Dette går bare utrolig fort synes jeg :o)))

(Tenk at det er mulig å føle det slik i en adopsjonsprosess...- DET gjorde jeg i allefall IKKE forrige gang !!!)

Klem fra

Klem fra

Hei Rao!

Jeg er ikke Fillolin, men tar sjansen og svarer allikevel. FUB har eget forum for adopsjon, flere der som er foreldre fra för!

På FUB er det en Venteliste som viser hvor de enkelte er i prosessen, kjempegreit!

Gå inn på www.fub.no og klikk på "Adopsjon" og se om dette ikke er noe for deg også! Velkommen skal du väre i såfall.

Noen av oss har også opprettet Adopsjonsdagböker hvor vi skriver litt om hvordan adopsjonsprosessen skrider frem.

Altså et forum noe a'la DOL, men litt mer personlig i formen.

Klem

Annonse

Hei Rao!

Jeg er ikke Fillolin, men tar sjansen og svarer allikevel. FUB har eget forum for adopsjon, flere der som er foreldre fra för!

På FUB er det en Venteliste som viser hvor de enkelte er i prosessen, kjempegreit!

Gå inn på www.fub.no og klikk på "Adopsjon" og se om dette ikke er noe for deg også! Velkommen skal du väre i såfall.

Noen av oss har også opprettet Adopsjonsdagböker hvor vi skriver litt om hvordan adopsjonsprosessen skrider frem.

Klem

OK slik ja :o))

Takk skal du ha for tipset.

Klem fra

Klem fra

Eh....beklager! Min feil, eller rettere; feilkobling. Det er en Rao inne på FUB - som altså ikke har oppdatert seg på lenge - og jeg tenkte at det var deg, men vedkommende bor på Romerike. Og det gjør vel ikke du....

Men ellers er FUB sine adopsjonssider, som Kinaputten skriver, åpne for alle. Og det er flere der som har (flere) barn.

Igjen, beklager utidig mas!

Snakker om å være i tåka....

Jeg HAR jo registrert meg der en eller annen gang ????? :o))Lurer på når jeg gjorde det :o)

Dere må jo tro at jeg er helt rar ;o)

Klem fra

OK. Jeg er visst heller ikke helt våken idag.... Svarte på ditt første spørsmål før jeg hadde lest hele tråden....

Greit med alt som er avklart. Og jeg blir letta når andre også surrer litt...

Klem fra

OK. Jeg er visst heller ikke helt våken idag.... Svarte på ditt første spørsmål før jeg hadde lest hele tråden....

Greit med alt som er avklart. Og jeg blir letta når andre også surrer litt...

Klem fra

Hehe- ja- jeg roter både titt og ofte. Bor på Romerike,ja. Bor du ogås her ?? :o)

Klem fra

Annonse

Chance1365380587

Hei Rao!

Klem

Hei hei!

Jeg brukte fub sidene litt tidligere, men jeg kommer ikke inn lenger! Moderator (eller hvem det er) sa de ikke hadde noe registrert på min mailadresse. Det er jo merkelig, siden jeg har skrevet inn der før. Men jeg er ofte inne og titter da :-)

Klem

Chance1365380587

Hei hei!

Jeg brukte fub sidene litt tidligere, men jeg kommer ikke inn lenger! Moderator (eller hvem det er) sa de ikke hadde noe registrert på min mailadresse. Det er jo merkelig, siden jeg har skrevet inn der før. Men jeg er ofte inne og titter da :-)

Klem

Ops... Jeg bor også på Romerike!

Hei hei!

Klem

Næmen så rart da!

Men kan du ikke bare registrere deg på nytt? Det hender jo at det blir feil på sånne nettsider. Håper vi "sees" der!

mvh

Chance1365380587

Næmen så rart da!

Men kan du ikke bare registrere deg på nytt? Det hender jo at det blir feil på sånne nettsider. Håper vi "sees" der!

mvh

Hei!

Nei da får jeg beskjed om at noen (jeg!) har den mailadressen fra før. Trodde jeg var oppegående på pc'en men. Jeg skal prøve igjen. Evt sende ny melding til operator. Takk for svar!

Klem

Hei hei!

Klem

Heisan Chance!

Pröv igjen da! Hadde värt göy å se deg der inne også.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...