Gjest Tullina Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 leste en artikkel om en jente som hadde blitt diagnostisert med ADHD med tilleggsdiagnose ODD og dysleksi. lurer veldig på hva ODD er kan noen gi meg noen svar? 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Tror det er oposisjonell atferdsforstyrrelse. 0 Siter
hulda Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Her kan du lese om odd http://www.nikolaisens.com/fag/odd.html 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Det er en merkelig utvikling i samfunnet å sette merkelapper på barn rundt omkring. Jeg kunne tenkt meg å vite hva som er redningen for denne stakkars jenta. Hva slags tiltak hun skulle hatt,osv. Tror vi må komme lenger enn å sette diagnosene. Vi må sette inn tiltak når vi ser at det trenges, ikke fordi diagnosen sier det. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Det er en merkelig utvikling i samfunnet å sette merkelapper på barn rundt omkring. Jeg kunne tenkt meg å vite hva som er redningen for denne stakkars jenta. Hva slags tiltak hun skulle hatt,osv. Tror vi må komme lenger enn å sette diagnosene. Vi må sette inn tiltak når vi ser at det trenges, ikke fordi diagnosen sier det. er enig med deg. synes ikke at diagnoser skal være en slags unnskyldning for at man oppfører seg slik eller slik. Om man kommer fra Sørlandet og er stille og beskjeden av seg, så skal jeg vedde på at en psykolog sikkert hadde hatt lyst til å gi diagnosen unnvikende pf 0 Siter
Fredag Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Tror det er oposisjonell atferdsforstyrrelse. ODD kalles også gjerne for trass-syndrom.Dette er barn som aldri blir ferdig med trass-alderen! Men det finnes hjelp å få! Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.