Gå til innhold

magemusklaturen

Gjest lille_trille

Anbefalte innlegg

Gjest lille_trille

hei!!

har hørt det at men helst skal trne annenhver dag og ikke hver dag slik at musklene ikke blir slappe...er det dette sant og gjelder dette magen og? skader det at jeg trener magen hver dag? får jeg slapp mage da?

blir veldig glad for svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du trener bryter du musklene ned og når du hviler bygger du musklene opp og litt større enn det de var tidligere. Derfor bør du ikke trene de samme muskelgruppene hver dag. Det vil også bare før til overtrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulahula

Når du trener bryter du musklene ned og når du hviler bygger du musklene opp og litt større enn det de var tidligere. Derfor bør du ikke trene de samme muskelgruppene hver dag. Det vil også bare før til overtrening.

takk men gjelder det magen og?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

magemusklene kan trenes alt fra hver dag til en gang i uken. Det kommer helt an på hvor hardt du trener. Både lett og hard trening vil gi god framgang dersom påføgende hvileperiode er tilstrekkelig.

På siden http://www.trim.no/ finner du mye stoff om lignende temaer. Velkommen tilbake på http://forum.doktoronline.no/forum/20/ med flere spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest batteri

Magen fungerer som alle andre muskler.

bør man ikke ta situps,andre mageøvelser hver dag da??jeg tar omtrent 20-30 situps hver dag...er d dumt av meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (Anonymous)

bør man ikke ta situps,andre mageøvelser hver dag da??jeg tar omtrent 20-30 situps hver dag...er d dumt av meg??

20-30er vel så got som null vel..tror ikke det gir så tor virkning...men skal ikke påstå noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest batteri

20-30er vel så got som null vel..tror ikke det gir så tor virkning...men skal ikke påstå noe

JEG PLEIER Å TA 20-30 TO GANGER TIL DAGEN DA.MEN JEG TAR D JO HVER DAG....AVOGTIL MER OXO.D SKAL VIRKE!!!!!JEG FÅR VONDT VISS JEG FORTSETTER MED MER...KLARRE D IKKE,D STREKKER SÅNN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest batteri

JEG PLEIER Å TA 20-30 TO GANGER TIL DAGEN DA.MEN JEG TAR D JO HVER DAG....AVOGTIL MER OXO.D SKAL VIRKE!!!!!JEG FÅR VONDT VISS JEG FORTSETTER MED MER...KLARRE D IKKE,D STREKKER SÅNN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

er du int eller noe?? tar 400 hver morgen jeg..syns ikke det er så mye engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...