Gjest lille_trille Skrevet 26. januar 2001 Del Skrevet 26. januar 2001 hei!! har hørt det at men helst skal trne annenhver dag og ikke hver dag slik at musklene ikke blir slappe...er det dette sant og gjelder dette magen og? skader det at jeg trener magen hver dag? får jeg slapp mage da? blir veldig glad for svar!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byggeren Skrevet 26. januar 2001 Del Skrevet 26. januar 2001 Når du trener bryter du musklene ned og når du hviler bygger du musklene opp og litt større enn det de var tidligere. Derfor bør du ikke trene de samme muskelgruppene hver dag. Det vil også bare før til overtrening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulahula Skrevet 26. januar 2001 Del Skrevet 26. januar 2001 Når du trener bryter du musklene ned og når du hviler bygger du musklene opp og litt større enn det de var tidligere. Derfor bør du ikke trene de samme muskelgruppene hver dag. Det vil også bare før til overtrening. takk men gjelder det magen og????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 26. januar 2001 Del Skrevet 26. januar 2001 Hei, magemusklene kan trenes alt fra hver dag til en gang i uken. Det kommer helt an på hvor hardt du trener. Både lett og hard trening vil gi god framgang dersom påføgende hvileperiode er tilstrekkelig. På siden http://www.trim.no/ finner du mye stoff om lignende temaer. Velkommen tilbake på http://forum.doktoronline.no/forum/20/ med flere spørsmål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byggeren Skrevet 26. januar 2001 Del Skrevet 26. januar 2001 takk men gjelder det magen og????? Magen fungerer som alle andre muskler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest batteri Skrevet 27. januar 2001 Del Skrevet 27. januar 2001 Magen fungerer som alle andre muskler. bør man ikke ta situps,andre mageøvelser hver dag da??jeg tar omtrent 20-30 situps hver dag...er d dumt av meg?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 28. januar 2001 Del Skrevet 28. januar 2001 bør man ikke ta situps,andre mageøvelser hver dag da??jeg tar omtrent 20-30 situps hver dag...er d dumt av meg?? 20-30er vel så got som null vel..tror ikke det gir så tor virkning...men skal ikke påstå noe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest batteri Skrevet 28. januar 2001 Del Skrevet 28. januar 2001 20-30er vel så got som null vel..tror ikke det gir så tor virkning...men skal ikke påstå noe JEG PLEIER Å TA 20-30 TO GANGER TIL DAGEN DA.MEN JEG TAR D JO HVER DAG....AVOGTIL MER OXO.D SKAL VIRKE!!!!!JEG FÅR VONDT VISS JEG FORTSETTER MED MER...KLARRE D IKKE,D STREKKER SÅNN! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest batteri Skrevet 28. januar 2001 Del Skrevet 28. januar 2001 20-30er vel så got som null vel..tror ikke det gir så tor virkning...men skal ikke påstå noe JEG PLEIER Å TA 20-30 TO GANGER TIL DAGEN DA.MEN JEG TAR D JO HVER DAG....AVOGTIL MER OXO.D SKAL VIRKE!!!!!JEG FÅR VONDT VISS JEG FORTSETTER MED MER...KLARRE D IKKE,D STREKKER SÅNN! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 28. januar 2001 Del Skrevet 28. januar 2001 JEG PLEIER Å TA 20-30 TO GANGER TIL DAGEN DA.MEN JEG TAR D JO HVER DAG....AVOGTIL MER OXO.D SKAL VIRKE!!!!!JEG FÅR VONDT VISS JEG FORTSETTER MED MER...KLARRE D IKKE,D STREKKER SÅNN! er du int eller noe?? tar 400 hver morgen jeg..syns ikke det er så mye engang 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.