Gå til innhold

KINA: Kun 6 mnd fra LID til tildeling??!

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk raske svar på mine spørsmål og e TAKKnemli!! Kan det virkelig stemme (beklager vantro holdning) med kun 6 mnd fra LID til tildeling i Kina nå?? Vi har lang vei å gå ennå men det høres fantastisk ut. Sist, begynte prosessen i 2000, var det 13 mndr til tildeling etter LID. Mitt hjerte våger glede seg bittelitt allerede

;-).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170063-kina-kun-6-mnd-fra-lid-til-tildeling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det stemmer nok det, for tiden er det nede på 6 mnd. Får håpe det holder seg! Da vi holdt på, ble vi forespeilet 13 mnd. Men det tok bare 9 mnd til tildeling. Og nå altså enda kortere!

Så fantastiske nyheter! Vi satser nemlig rått på å kombinere eldstejentas 1 år på skolen med min permisjon så alle fingrer krysses for at dette løpet blir annerledes enn det første. Men e dårlig vant og klar som et egg til å bli mer negativ;-)

Ja det stemmer nok det, for tiden er det nede på 6 mnd. Får håpe det holder seg! Da vi holdt på, ble vi forespeilet 13 mnd. Men det tok bare 9 mnd til tildeling. Og nå altså enda kortere!

Hei ChinaTWO,

skjønner godt at du er litt vanntro *ler*

Forrige gang ventet vi vi 14 mnd. og 1 dag på tildelingen (2002)

Denne gangen tok det bare 5 mnd. og 3 uker!!!

Nå koser vi oss glugg i hjel med forberedelsene før den store reisen.

Reiser 20. januar til Changsha i Hunanprovinsen, hvor lillesøster på vel 1 år venter på oss. Storesøster (nettopp blitt 3 år) skal være med - og ser ut til å glede seg hun også :o)

Lykke til med prosessen fram mot nok et deilig barn!

hilsen fra

Annonse

Så fantastiske nyheter! Vi satser nemlig rått på å kombinere eldstejentas 1 år på skolen med min permisjon så alle fingrer krysses for at dette løpet blir annerledes enn det første. Men e dårlig vant og klar som et egg til å bli mer negativ;-)

Hei ChinaTWO!

Bergen og venter nummer to fra Kina her også. Vi også er dårlig vant, vi hentet sommeren 2002 og da hadde vi ventet i nesten 14 mnd i CCAA. Da vi startet prosessen sommeren 2000, var ventetiden i CCAA 6-8 mnd, og så krøp den oppover. Men denne gangen ser det jo ganske lyst ut. For et år siden var ventetiden 8-9 mnd i Kina, og nå har den lagt på 6 mnd i ca. et halvt år.

Kort ventetid kan jo føre til flere søkere, men vi får håpe at det ikke skjer igjen.

Vi ble godkjent i Region vest i august og da hadde vi ventet i 4 mnd. Fellesferien gjorde at det tok litt lenger tid enn de ca. 3 mnd vi var forespeilet.

Lykke til med prosess nr. 2!

carla1365380461

... og ikke nok med det, CCAA har faktisk som mål å få behandlingstiden ytterligere ned. Har lest et sted at målet er 3-4 måneder, men akkurat nå husker jeg selvfölgelig ikke hvor...

Så ta det med en liten klype salt! ;o)

Det blir sikkert til da når vi skal logges inn!!! ;-)))

(viktig å tro på alle positive rykter!)

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...