Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Sånn nå har jeg lest litt tilbake. Blir litt flau over at jeg glemmer så fort. Er litt distre med alle innleggene her.

Jeg så nå selvfølgeig hvor langt dere er i prosessen.Venter på lid???

Jeg ringte AF i dag og hun sa det samme som deg. Vi bør ikke ta nye blodprøver. Vi fikk mannen min sin helseattest ferdig i går,(hadde avtale med legen at vi skulle ringe, men der missforsto han gitt) og jeg spurte om vi måtte få ny og da sa hun at det var greit. Så dere hadde helseattester som var datert 1 mnd før godkjenning?? Og dere har ikke fått klage på det??

Vennlig hilsen

Skrevet

Så fint at dere har kommet så langt. Det visste jeg ikke.

Kan bli en fin tid å ha en hentereise på, ikke sant?

Dette kan vi :o)

Klem fra

Skrevet

Hei bjonde.

Ja, vi venter på å få papirene til Kina og å få LID.

Jeg vet ikke om det er litt halvhemmelig (i så fall har vel jeg lagt et egg nå), men i vår fikk jeg vite av noen som lå litt foran oss, at legeattestene og prøvene trngte ikke å være datert etter godkjenningen. Sist vi holdt på, i 2001, måtte ingen dokumenter som skulle til Kina være datert før godkjenningen. Derfor antok jeg at det var slik ennå. Men så fikk jeg vite av en annen at det ikke gjorde noe. Derfor spurte jeg AF og fikk beskjed om at det var greit at de var datert før. Og så fikk vi skjemaene på mail. Vi ville ha legeattestene klare før fellesferien og ikke miste flere uker der.

Men vi kunne ha ventet, for godkjenningen ble forsinket pga. fellesferie. Det hadde vi ikke ventet. Jaja. Vi har hatt en liten pause og satte i gang igjen nå i desember, hvis du lurer på hvorfor vi bare har kommet til venter-på-LID mens vi ble godkjent i sommer. :)

Skrevet

Så fint at dere har kommet så langt. Det visste jeg ikke.

Kan bli en fin tid å ha en hentereise på, ikke sant?

Dette kan vi :o)

Klem fra

Hei ban!

Joda, vi sendte papirene før jul. Deilig å være i gang igjen. Det var litt kjedelig med pause, men det var fornuftig. Det gikk plutselig veldig fort i Kina. Nå følger vi planen igjen. Rart, men det føles rett.

Ja det blir en fin tid for hentereise. Litt senere enn da vi var, men det blir nok bra med høsttur også. :) Takk for kjempefint julekort, forresten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...