Gå til innhold

Har noen prøvd straterra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Dette er nok ikke den tilbakemeldingen du kanskje håper på, men jeg hadde lyst til å si at psykiateren min har fortalt om flere(voksne) som tidligere har prøvd ritalin til ingen nytte, men som har fått god hjelp av straterra.Så krysser jeg fingre sammen med deg om at det hjelper din datter med ADD.

Vennlig hilsen bugge.

Hei!

Jeg har to barn som har prøvd Straterra og ser at effekt og bivirkninger kan være veldig individuelt. Jeg vil anbefale at du prøver deg frem, men vær klar over at Straterra må brukes i min. tre uker, kanskje lenger, før den har optimal effekt. I tillegg skal dosen økes gradvis til du kommer opp i den doseringen som er tilpasset barnets vekt.

Med denne medisinen må du ha litt tålmodighet, i motsettning til feks. Ritalin og Dexamin som virker i løpet av en 1/2 times tid.

Lykke til!

Har jente med ADD

Hei!

Jeg har to barn som har prøvd Straterra og ser at effekt og bivirkninger kan være veldig individuelt. Jeg vil anbefale at du prøver deg frem, men vær klar over at Straterra må brukes i min. tre uker, kanskje lenger, før den har optimal effekt. I tillegg skal dosen økes gradvis til du kommer opp i den doseringen som er tilpasset barnets vekt.

Med denne medisinen må du ha litt tålmodighet, i motsettning til feks. Ritalin og Dexamin som virker i løpet av en 1/2 times tid.

Lykke til!

Tusen takk for svar. Det var godt du fortalte at det kunne ta opptil tre uker før den virker. For ærlig talt kan jeg ikke se at vår datter har hatt noen effekt av den. En veldig god opplysning.

Tusen hjertelig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...