Gå til innhold

Kolibrimannen/Faktor nrk1

Anbefalte innlegg

Brasilmamma..

Noen som så på faktor i går? Var meget interressant å se, spesielt for oss som kanskje får ett barn fra Saó Paulo. Ganske gripende synes jeg, sterkt å se hvordan gatebarn lever i Brasil. Her er en link til siden om "Kolibrimannen" for de som vil ta en titt. http://www.carf.no/nyheter/arkiv.htm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170214-kolibrimannenfaktor-nrk1/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så programmet med stor intersse. Jeg synes at "kolibrimannen" har gjort et imponerende arbeid. All ære til han.

Det var ganske sterkt å se barna gå å ruse seg på limposer, og uttalelsene som de kom med var overraskende.. det var jo en gutt som ville være på gaten å ruse seg, stjele, sloss etc...

Brasilmamma..

Jeg så programmet med stor intersse. Jeg synes at "kolibrimannen" har gjort et imponerende arbeid. All ære til han.

Det var ganske sterkt å se barna gå å ruse seg på limposer, og uttalelsene som de kom med var overraskende.. det var jo en gutt som ville være på gaten å ruse seg, stjele, sloss etc...

Uffja, kan du forstå slike uttalelser. Det sier vel litt om at de ikke vet om noe annet, de har vel ikke noe alternativ i flg. dem selv. Tragisk er det, hjertet mitt blør for de barna.

Uffja, kan du forstå slike uttalelser. Det sier vel litt om at de ikke vet om noe annet, de har vel ikke noe alternativ i flg. dem selv. Tragisk er det, hjertet mitt blør for de barna.

Sier vel også MYE om alternativet til livet på gaten, mange av barna har rømt hjemmefra, såvidt jeg vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...