Gå til innhold

en kinaprinsesse til Stavanger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom telefonen om at vi er blitt foreldre til ei jente på 14 mnd. Hun kommer fra Nanchang. Vi er så takknemlig og lykkelige, og lengter allerede etter å hente henne.Søstrene på 7 og 11 år er så glade.

fei1365380229
Skrevet

Gratulerer så mye med datteren og lillesøsteren :o)

Skrevet

Gratulerer så masse med en liten datter og lillesøster!!! Ønsker dere all mulig lykke, og en fantastisk reise til Kina, og den lille som venter på dere!!!

Hilsen fra meg

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille Prinsessen :-)) Kan tenke meg det er glede i heimen nå ja!

Beste hilsen fra

Skrevet

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* med den lille Kinaprinsessen! :-)

Stor klem fra

Skrevet

Gratulerer så masse med minstejenta ;o)

gratulerer så masse

Gjest Piamisa og Zeta
Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!!!

mvh

Skrevet

Gratulerer så kjempemasse til dere også!!! Våre to lille prinsesser er jo akkurat like gamle! Vi skal til Jiangxi provinsen. Gleder meg til å treffes på den store reisa.

Klem fra

carla1365380461
Skrevet

Jeg må jo bare gratulere deg her inne også!!!

HIPP HIPP HURRA, dette har vi venta på så lenge!!!!!!!!!!

Stor klem fra

Skrevet

Gratulerer såå masse med prinsessen- og good tur til Midtens rike.

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...