Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi jubler over kinaprinsesse nr. 2 til Buvika. Vi har fått ei lita jente og lillesøster, og er så veldig, veldig glade!!!

Lillesøster er 10 måneder og kommer fra Jiangxi.

AF er foreningen vår og vi har lid 23. juli.

Hilsen fra en takknemlig

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Karamelis

2

• kompis

2

• Chance1365380587

2

• kinami

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

GRATULERER til dere alle tre Kompis!!

Dette var ei gledelig melding! satte nesten å venta på den da jeg så innlegget nedenfor :-)!

Vi snakkes!

*klem*

fra gutta og

Skrevet

Der ble det offentlig, ja :-))

Gratulerer så mye med den lille Prinsessen!!! Gleder meg til å høre (og se...) mer av henne :-))

Deilig at du er i mål med ventingen, det har vært et par spennende dager!!

Beste hilsen fra

Skrevet

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* med den lille Kinaprinsessen! :-)

Stor klem fra

Skrevet

Jeg må jo få gratulere her også! :o)

Gratulerer sååå mye, vi gleder oss til å komme etter om noen måneder!

MVH

Skrevet

Gratuelerer så masse med Jiangxi-prinsessa ;o) Ønsker dere en kjempefin reise og lykke til med reiseforberedelsene!

Hilsen

Skrevet

Gratulerer så masse.!!!

Vi fikk også telefonen idag, og har fått ei lita jente som blir 13 mnd. imorra, Vi gleder oss sammen med dere...

Skrevet

Gratulerer så masse.!!!

Vi fikk også telefonen idag, og har fått ei lita jente som blir 13 mnd. imorra, Vi gleder oss sammen med dere...

Gratulerer til dere også! :)

fei1365380229
Skrevet

Gratulerer så mye med datteren og lillesøsteren :o)

Skrevet

Gratulerer til dere i Buvika. Skal tenke på dere når jeg kjører forbi på tur til by`n.

Skrevet

Åååå, kjære kompis, så kjekt å høre om Lillesøster!! Gratulerer så masse!

Kjempeklem,

Skrevet

Gratulerer med kinaprinsessen :-)

Hilsen en som henter lillesøster neste torsdag.

Gjest Piamisa og Zeta
Skrevet

Hei!

Gratulerer så mye med prinsessen. Ja, nå kan jeg tenke meg at det er stor ståhei i hjemmet :-)))

Zeta kom akkurat opp og fortalte at du hadde sendt han en tekstmelding. Vi venter i spenning på mer info :-)))

GRATULERER SÅ MEGET!!!!!

Mvh

Skrevet

Gratulerer så kjempemasse!!!

Gleder meg til den store reisa vi skal ut på snart snart, kan nesten ikke vente!!!

Stor klem fra

Skrevet

Gratulerer så masse.!!!

Gratulerer så masse til dere også 3roms! Gleder oss til den store turen vi snart skal ut på! Kjempeartig at barna som har blitt tildelt nå er jevngamle også. Samme provins ble det også til og med på oss, kompis og dere - og kanskje flere også!?

Klem

carla1365380461
Skrevet

Fantastisk - gratulerer så mye!!!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...