Gjest mor til adhd-barn Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/mote/article309715.ece Dette var virkelig skremmende og deprimerende lesing, spesielt fordi jeg har barn med ADHD som jeg har vært alene med i årevis, har hatt flere år med minimalt med søvn og virkelig hatt stor belastning psykisk og fysisk. 0 Siter
Gjest mor til adhd-barn Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 at jeg har merket dette i form av altfor tidlig overgangsalder. 0 Siter
ane3 Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Ja,sånn er det jo alltid mannfolka slipper billig unna.Har selv to barn med AD/HD. Vet hva det er å vere stressa og ikke minst FRUSTRERET. 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 at jeg har merket dette i form av altfor tidlig overgangsalder. Tror helt sikkert det er noe i dette. Føler meg ofte både fysisk og psykisk utslitt. Det har jeg gjort i mange år. Ville være undelig om man ikke fikk en langtidsvirkning av den belastningen vi har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.