Gjest norlys Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Lurer på om noen kan fortelle meg hvilke / hvilken vaksine vi må ta på storesøster (3år) før vi drar til Kina og hvor lang tid før reisen det må være tatt. Håper på svar. PS. Har prøvd å maile Noraførr men kommer ikke igjennom på mail. 0 Siter
kr-sund Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 De må ha det samme som vi voksne har, men som oftes har jo barna mange av disse vaksinene allerede. Vår datter måtte ta Hep A og vaksine mot Kolera og matforgiftning (drikke vaksine). Hun hadde ikke dette fra før. Men alt dette vet de som oftes på Helsestasjonen der du bor. 0 Siter
kina2005 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 De må ha det samme som vi voksne har, men som oftes har jo barna mange av disse vaksinene allerede. Vår datter måtte ta Hep A og vaksine mot Kolera og matforgiftning (drikke vaksine). Hun hadde ikke dette fra før. Men alt dette vet de som oftes på Helsestasjonen der du bor. Hei! Jeg må bare få si meg enig med Kr-sund: Hep A og drikkevaksinen til Storesøster her også! Resten hadde hun fra før, siden hun har fulgt det ordinære vaksinasjonsprogrammet i Norge. 0 Siter
Noraførr Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Du kan maile meg på [email protected] Vet ikke hvorfor du ikke har kommet igjennom. Storesøster hos oss har tatt hep. A og drikkevaksinen - akkurat som de andre skriver. De andre vaksinene hadde hun fra før. klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.