Gå til innhold

Nå er jeg tobarnsmamma .....

Anbefalte innlegg

..... og dagene går i ett. Det er hektiske dager med en ett åring og en tre åring i hus. MEN,- jeg koser meg kjempemasse med mine små colombiaprinser. Det er så spennende å se hvordan de nærmer seg hverandre mer og mer for hver dag som går. Lillegutt er nå en helt fantastisk gutt. Han er så fornøyd og snill, men har litt av et temperament, typisk colombianer fikk vi høre da vi var i colombia. Storebror er endel sjalu, men det kommer seg nå!

Ellers vet jeg at jeg skylder noen her inne mail, og mail kommer ...

Ønsker alle dere som venter lykke, lykke til. Og til Colombia adoptanter: Håper det strømmer inn godkjenninger, distrikt og tildelinger når ferien er over.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170521-n%C3%A5-er-jeg-tobarnsmamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest campestre

Ja , og vi som hadde håpet å få hilse på det nye skuddet i familien på juletrefesten :-) Men ingen elly dukket opp... Vi tar det igjen en annen gang. Jeg er "alenemor" for øyeblikket. Han er i Australia , kommer hjem på mandag...etter nesten 2 uker.Han hadde spist krokodille i går...det var visst deilig. Nå skal de straks til operahuset i Sydney :-)

Ellers har vi det bra...travelt med skole og sånt , men nå har jeg "fri" fra skolen til 24.januar , og det skal nytes :-)

Snakkes ! Hils elly-mann

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...