Gå til innhold

Endelig åpner de snart igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest Snart Colombiamamma!

For første gang i hele mitt liv har jeg gledet meg til julen var over (og vel så det...). Grunnen til det er at jeg nå er rimlig lei av å holde ventingen på hold. Jeg vil starte opp med aktiv venting igjen. Dagene hvor vi kan overfalle postkassen for å se om brevet er der denne dag. Håper veldig at det er mange distrikter klare for utsending fra Colombia allerede i begynnelsen av neste uke. Nå har vi ventet nesten 6 måneder på dette distriktet, nå vil vi også ha et....

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170561-endelig-%C3%A5pner-de-snart-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt nedtelling gjennom hele jula! Det har vært litt deilig å ha et normalt forhold til postkassen igjen, det har til tider vært temmelig anstrengt ;o)

Jeg har fått en del annen post fra AF i løpet av høsten, og det har omtrent ført til hjerteinnfarkt hver gang.... Så jeg har sendt mail til AF og spurt om de ikke kan spare frimerket og sende distriktet på mail i stedet. Så slipper jeg å bli så himla skuffet når brevet fra AF inneholder alt annet enn distrikt ;o)

Krysser fingrene for at det blir en pangstart på det nye året med mange nye godkjenninger, distrikt og tildelinger :-))

Tvi-tvi snart Colombiamamma!

Beste hilsen fra

Hei.

Vi gleder oss også til de åpner igjen.....

Vi venter på hentedato på vår lille skjønne jente. Tiden siden 9 desember har vært utrolig lang og plagsom....første julen som virkelig har vært lang...

Håper vi får reise til uken, men det er nok litt optimistisk er jeg redd.

Lykke til- til dere alle der ute som venter på den gledelige meldingen, enten det er godkjenning, distrikt, eller den endelige nyheten om det lille barnet...

Håper jeg ikke glemte noen...nå

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...