Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er så rart. I mange år har jeg ventet og ventet og ventet.

Ventet på at storken en eller annen gang skulle komme. Tiden har sneglet seg av sted.

Vel, nå sitter jeg her.

Jeg har to vakre barn på tre og snart 8.

Men nå går tiden så utrolig fort. Jeg har lyst til å holde igjen.

Jeg synes ikke det er lenge siden vi hentet gutten vår i Vietnam. Det er jo bare dager siden vi var i Kina og hentet jenta vår.

Men det er ikke det. Det har gått mange år. Og det har gått så fort.

Etter at vi har sluttet "å vente" på noe,så flyr tiden av gårde.Jeg nyter hver eneste hektiske dag med barna og mann så godt jeg kan.

Vi har det så fint. SKulle bare ønske jeg kunne stoppe tiden litt.

Barna er i en kjempefin alder. De koser seg på skole og i barnehage.

Ja, noen tanker fra en glad og fornøyd mamma i en hektisk hverdag som går altfor fort.

Skrevet

Ja du kan så si ban, jeg kjenner på det samme, tiden går så utrolig fort !

Her hos oss er det innskriving på skolen om bare noen få uker, tenk guttene skal begynne på skolen til høsten ! Jeg synes heller ikke det er lenge siden vi kom hjem med to små på 16. mnd, og nå er de snart skolegutter, det er nesten uvirkelig !

Men vi også koser oss masse og prøver å nyte dagene, selv om de av og til blir hektiske :-)

Hos guttene er tannfelling et stort tema. Ingen av dem har mistet noen enda, men oppdagelsen av at tannfeen kommer med 20 kr for hver tann, resulterte i telling av tenner og fantasier om hva som kan kjøpes for alle de pengene !

Ønsker dere gode hverdager og en god helg !

Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener... Frem til november har dager vært som uker, og måneder som år!! Men nå som vi har fått skatten hjem, ser jeg at tiden raser avsted. Plutselig haster det veldig med å få ordnet første oppfølgingsrapport.. Skjønner ikke hvor det har blitt av de to siste månedene, jeg!! Men det er vel sånn at tiden går fort når man har det kjekt...

Gjest lilja (den opprinnelige)
Skrevet

Ban, kjære venn, har du fått mail fra meg i dag? Sendte den på hjemmeadressen, du må lese den.

Klem fra

Skrevet

Ban, kjære venn, har du fått mail fra meg i dag? Sendte den på hjemmeadressen, du må lese den.

Klem fra

ja, jeg har fått den og du får en mail fra meg snart.

Flotte bilder :o)

Stor klem fra

Skrevet

Klem fra

Det var en ny en ja!

mailer deg igjen -

umiddelbart!

Gjest kinamamsen
Skrevet

Klem fra

Det er ikke ofte jeg er inne her nå, men jammen ser jeg to kjente nick så fort jeg logger meg på. Takk for mail lilja. Den er lest med stor glede og sympati. Vi er alltid glade for å høre fra deg her sørpå så vi holder oss litt oppdaterte! Når det gjelder deg ban så føler jeg det på samme måte. Tiden går så fort og jeg vil gjerne holde igjen litt. Ungene mine går nå i 3 klasse og siste året i barnehagen. Tenk min "baby" skal begynne på skolen til høsten. Ikke til å tro. Synes det var som i går at lilja og jeg var i Kina en kald januar måned og hentet våre flotte jenter i Wuhan. Hvor blir tiden av?

Hyggelig å "se" dere begge her og jeg forstår at det går bra med dere alle; i alle fall etter forholdene; spesielt nordpå. Sørpå er tydeligvis dagene gode.

Kanskje vi alle kan treffes snart hvis du lilja kommer på en tur sørover - eller om du når du får overskuddet igjen vil ha besøk av oss søringa'n.

Stor klem fra

Skrevet

Det er ikke ofte jeg er inne her nå, men jammen ser jeg to kjente nick så fort jeg logger meg på. Takk for mail lilja. Den er lest med stor glede og sympati. Vi er alltid glade for å høre fra deg her sørpå så vi holder oss litt oppdaterte! Når det gjelder deg ban så føler jeg det på samme måte. Tiden går så fort og jeg vil gjerne holde igjen litt. Ungene mine går nå i 3 klasse og siste året i barnehagen. Tenk min "baby" skal begynne på skolen til høsten. Ikke til å tro. Synes det var som i går at lilja og jeg var i Kina en kald januar måned og hentet våre flotte jenter i Wuhan. Hvor blir tiden av?

Hyggelig å "se" dere begge her og jeg forstår at det går bra med dere alle; i alle fall etter forholdene; spesielt nordpå. Sørpå er tydeligvis dagene gode.

Kanskje vi alle kan treffes snart hvis du lilja kommer på en tur sørover - eller om du når du får overskuddet igjen vil ha besøk av oss søringa'n.

Stor klem fra

nesten som gamle dager dette :o)

Vi kunne jo prøvd å møtes vi også. Jeg tror det tar ca. 10 min. å kjøre til hverandre.

og allikevel så har vi ennå ikke møttes annet enn når en viss norlænnning kommer på besøk:O)

Vi kan mailes.

Gjest lilja (den opprinnelige)
Skrevet

Stor klem fra

Hei kinamams!

Håper (evig optimist som jeg er) på en "syden"-tur i løpet av året. Vi får se hvor langt tid, overskudd og pengene rekker.

Lille-Ping er veldig opptatt av at det faktisk FINNES andre kinabarn i verden (hehe!) selv om det er litt skrint her oppe i provinsen.

Enn så lenge tar hun til takke med alle tyrkiabarna som går i barnehagen hennes :o)

Jeg regner med å få roligere dager etterhvert, og da kommer nok oerskuddet sigende også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...